ik heb 1 cv ketel maar wil woning splitsen in 2 gebruikers

Opties

ik wil 2 gebruiken maken op 1 cv ketel

dit wil ik doen door overal thermostaat knoppen op te zetten

zodat via een app 2 EIGEN gebruikers hun ruimtes kunnen bedienen ( en niet die van andere gebruiker )

moet ik dan 2x starter set v3+ aanschaffen met 13 knoppen zodat de betreffende knoppen gekoppeld worden an de eigen starter set of kan dat ook met 1 starter set ( maar dan denk ik dat je er niet 2 verschillende gebruikers met hun eigen knoppen aan kunt koppelen )

Antwoorden

  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭
    Opties

    Wat je wilt is met Tado niet mogelijk.

  • Douwe
    Douwe ✭✭✭
    Opties
    Het kan alleen als je twee starter sets koopt, maar dan ben je beperkt in ketel aan/uit sturing. Je kunt dan de relais contacten van de slimme thermostaten parallel schakelen zodat ze beide de ketel kunnen sturen. Bussturing zal niet gaan
  • jmetselaar
    Opties
    Jammer dat dit niet gaat, wil hetzelfde, volgens mij zou je het puur met een aanpasbare app waar je ruimtes aan specifieke gebruikers zou kunnen toewijzen en uiteraard met geolocatie. Wellicht dat Tado wat kan betekenen
  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭
    Opties

    Daar wordt al heel lang om gevraagd maar daar heeft Tado nooit wat mee gedaan. Die zijn niet zo van het aanpassen van de software op wensen van de gebruikers, overigens.

  • Tejo0
    Opties

    Met app waarschijnlijk lijk niet maar iedere ruimte eigen thermostaat en knoppen werkt als een malle hoor, hier drie thermostaten 6 knoppen werkt zonder problemen, temperatuur perfect te regelen in de verschillende ruimtes zonder dat de rest opwarmt als je dat niet wilt.

  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭
    Opties

    Dit is niet waar Wwtado om vraagt. Wat hij/zij wil is dat iedereen alleen bepaalde ruimtes MAG aanpassen. Dat kan niet met Tado. Net zoals je geen gebruikers kunt toevoegen die wel de temperatuur mogen aanpassen maar niet de configuratie van het systeem. Kan ook niet met Tado.