Iemand een betere oplossing voor 'constante' temp met slimme Tado AC verwarming?

Opties

Ik heb sinds kort een Daikin Airco multisplit. Ik had al een Tado slimme CV in combinatie met Tado slimme radiator kranen in alle ruimten in huis. Ik wil mijn woonkamer bij voorkeur met de Airco verwarmen. Als ik dit met de Daikin app zelf probeer, gaat de Airco (verwarming) wel aan, maar vervolgens niet meer uit, ook niet als de temperatuur bereikt is. Dus een Slimme Aircobediening V3+ gekocht. Ook deze zet de Airco niet uit als de temperatuur is bereikt. Ik kan wel in een dagelijks schema de airco gedurende een bepaalde periode aanzetten en laten verwarmen. Ik kan zelfs IFTTT gebruiken om bij een bereikte temperatuur de airco uit te schakelen, maar dan volgt Tado Airco niet meer het schema (blijft uit, ook bij de volgende tijdszone dat de Airco zou moeten aanslaan). Dus toch maar zonder IFTTT in de configuratie. Heeft iemand de ultieme oplossing wellicht?

Reacties

  • Douwe
    Douwe ✭✭✭
    april 2023 aangepast
    Opties
    Het enige wat Tado doet is de airco aan of uitzetten. Tado maakt geen gebruik van de eigen temperatuur meting, maar laat de airco zelf beslissen wanneer deze aan of uit moet. Verder is er geen koppeling mogelijk met CV installatie via Tado.

    Er is hier dus goed over de marketing campagne nagedacht, verder niet.