Naam van de radiatorknop wijzigen

Opties

Ik heb in de huiskamer meerdere knoppen geplaatst. Wanneer batterij X vervangen dient te worden moet ik op mijn lijstje kijken waar de knop met nummer X zich bevindt. Is het een idee om in de app een extra naam per knop toe te kunnen voegen. Bijv. linksachter, Voor.

Ik zie dat deze vraag eerder is gesteld, maar weet niet of het als een idee is geopperd. Het zou lig erg fijn zijn als deze toegevoegd zou kunnen worden.


Vrgr. Perry Kemmeren


2
2 stemmen

Active · Laatst bijgewerkt

Reacties

  • Douwe
    Douwe ✭✭✭
    Opties
    Je kunt de knop laten knipperen, dan geeft het display "HI" aan, dan weet je welke knop je moet hebben
  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭
    Opties

    "Is het een idee om in de app een extra naam per knop toe te kunnen voegen. Bijv. linksachter, Voor."

    Ja tuurlijk is dat een goed idee! Maar je moet wel bedenken dat Tado niet werkt op bais van dit soort ideeen.

    Er zit niet iemand bij Tado het forum te lezen en notitie te maken van goede ideeen, en de dingen die simpel in te bouwen zijn op een verloren vrijdagmiddag even in te bouwen zodat we allemaal blij zijn.

    Dat is jammer, want daardoor gebeurt er helemaal niks met deze forumsectie en worden enthousiaste Tado klanten op den duur altijd teleurgestelde Tado klanten...

  • Dirkjan
    Opties
    Lijkt mij een hele slimme optie. Scheelt toch weer een speurwerk naar welke radiatorkraan je moet hebben.
  • Geervel
    Opties
    Je kan toch kamer-linksachter en kamer-linksvoor benoemen
  • Douwe
    Douwe ✭✭✭
    oktober 2023 aangepast
    Opties
    @Geervel Nee dat gaat niet als de knoppen in dezelfde ruimte geplaatst zijn.