Smartthings app toevoeging

Opties

Hallo,

Ondertussen gaan we naar een wereld waar alles digitaal is en slim is waardoor we ook voor elke apparaat een hub nodig moeten hebben, overlaats zag ik dat we een soort 'matter' maatregeling gaan hebben waardoor alle die verschillende hubs/apps niet meer nodig zullen zijn waar door alles onder 1 dak valt.

Ik zag dat tado nog niet in de lijst stond, gaan tado ook matter ondersteunen ?


mvg

marcus

0
0 stemmen

Active · Laatst bijgewerkt

Reacties

  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭
    Opties

    Was het teveel moeite om even het woord matter in te tikken in het zoekveld ?

  • marcuslamens
    Opties

    nee hoor maar dit is toch een ideeën box waar klanten een idee richting tado zetten, en ik wou gewoon weten of tado hier gebruik van gaat maken of niet want dan moet ik iets anders zoeken ?

  • Douwe
    Douwe ✭✭✭
    Opties
    Eerste hit:

    https://community.tado.com/nl/discussion/16293/matter
  • marcuslamens
    Opties
    Okay ik heb het gelezen dan kijk ik naar een andere smart thermostaat
  • Douwe
    Douwe ✭✭✭
    Opties
    Is er dan al een smart thermostaat te koop die matter ondersteund?
  • marcuslamens
    Opties
    Ja Nest die ondersteund dit wel maar is nog basic
  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭
    Opties

    Tado is niet het soort bedrijf wat voortdurend de ontwikkelingen in de markt en de wensen van de klanten volgt en dan hun software daarop aanpast.

    Je koopt een statisch product, dat doet wat het nu doet en dat verandert nooit meer. Het enige wat ze aan de software doen is het fixen van bugs en het aanpassen op bijvoorbeeld nieuwe ketels.

    Er wordt wel gedaan alsof je hier suggesties en ideeen neer kunt zetten maar die zijn niet voor het huidige product, maar alleen voor eventuele toekomstige producten die ze gaan ontwikkelen en verkopen. De huidige versie is v3+ en er wordt (al jaren) gewerkt aan v4, wieweet wat die allemaal gaat kunnen. Daar laat men niets over los tot die er ook echt is.

  • marcuslamens
    Opties
    Bedankt. Spijtig had veel vertrouwen in het bedrijf