Installatie hulp

Opties
Beste Tado Community,

Ik loop vast met de installatie.
Bij ons huis is de begane grond voorzien van vloerverwarming, deze wordt bedraad aangestuurd door een chronotherm touch modulation th8210M1003. Deze is bedraad aan een Intergas kompakt HRE 36/30a ketel op poorten 11 en 12. Daarnaast werden de andere verdiepingen aangestuurd door een draadloos gekoppelde Honeywell round RF.
Er is een Honeywell zone regelaar geïnstalleerd en deze is aangesloten op de ketel op 3,5 en 6.

Wat ik graag wil, de bedrade thermostaat vervangen door een bedrade tado thermostaat om de vloerverwarming te regelen. En ik heb een draadloze ontvanger welke ik wil aansluiten om de andere ruimtes middels tado radiator knoppen aan te sturen.

Het is mij niet duidelijk hoe ik dit nu moet installeren en op welke poorten ik e.e.a moet aansluiten.

Hebben jullie tips?

Alvast hartelijk dank!

Antwoorden

  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭
    Opties

    Voor dit soort specifieke situaties kun je beter de servicedesk raadplegen.

  • Douwe
    Douwe ✭✭✭
    Opties
    Wat wil je precies met de draadloze ontvanger doen, dat is mij niet helemaal duidelijk. Heb je ook een zone klep in de VV zitten? Hoe wordt deze geregeld? En wat moet ik mij voorstellen bij een Honeywell zone regelaar? Wat is dat en wat doet die?