Ik heb geen fijnstof metingen etc meer.

Opties
Bij klimaat comfort staan geen meetgegevens meer.

Beste Antwoord

  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭
    Antwoord ✓
    Opties

    Het is kennelijk met opzet en gepland. Als je nu op het i icoontje klikt kom je op deze pagina:

    Daar staat de uitgeklede versie van klimaatcomfort (met alleen de buitentemperatuur) en daar boven staat dat deze pagina meer dan een week geleden is bijgewerkt. Dus ik denk dat ze dit al een paar weken geleden zijn gaan invoeren, geleidelijk over de klanten om de belletjes naar de helpdesk te spreiden.

    Nu ik op de Tado site rondkijk zie ik ook dat ze het abonnementsgebeuren nog verder aan het uitbreiden zijn. Straks is je "abonnement" voor bijvoorbeeld alleen een thermostaat 9 euro per maand met een minimum contractduur van 60 maanden, dan "krijg" je de thermostaat in bruikleen. Wel, dat is 540 euro voor die 60 maanden ofwel meer dan het dubbele van wat kopen nu kost zelfs met abonnement erbij. En je krijgt ongetwijfeld een "refurbished" thermostaat dan (immers je kunt dan geen recht doen gelden op een nieuwe).

    Misschien dat als je zoveel betaalt, je fijnstofmeting wel weer terug is. Maar daar staat niets over. Er staat alleen dat als je "slimme thermostaatknoppen basic" zou hebben, je helemaal geen klimaatcomfort tegel meer krijgt.

Antwoorden

  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭
    Opties

    Bij mij staan ze er nog gewoon...

  • Rons
    Opties

    Sinds een paar dagen ik ook niet.

  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭
    Opties

    Wellicht zijn ze in een bepaalde regio niet meer beschikbaar ofzo?

  • Douwe
    Douwe ✭✭✭
    Opties
    Hier nu ook niet meer.
  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭
    Opties

    Werkt hier nu ook niet meer, alleen de temperatuur staat er nog. Werd zeker te duur voor Tado om die weerdienst te betalen...

  • Baswoof2
    Opties
    Mooi zou een antwoord van TADO zelf zijn. Of lezen die dit niet.
  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭
    Opties

    Waarschijnlijk niet. Heel zo nu en dan zie je hier iemand van Tado maar daar zitten weken tot maanden tussen...