Verwarming blijft branden terwijl in mijn app offline staat

Opties
Ik ben er zojuist achter gekomen dat mijn verwarming al sinds april blijft branden, terwijl ik op mijn app heb aangegeven dat alles uitgeschakeld moet zijn.

Hoe is dat mogelijk? Ik heb nu een gasrekening gekregen waar je u tegen zegt en ik zou heel graag in contact komen met een klantenservice/klachtenservice van Tado, maar ik vind geen telefoonnummer, geen mailadres, niks!

Ik zou graag een medewerker spreken

Antwoorden

  • Andreplusplus
    Opties
    https://support.tado.com/nl/articles/3590239-hoe-kan-ik-de-klantenondersteuning-van-tado-contacteren
  • Douwe
    Douwe ✭✭✭
    Opties
    Wel vreemd dat je daar nu pas achter komt
  • Loes1988
    Opties
    Ik denk dat hij niet constant warmte afgegeven heeft, gister kwam ik erachter dat de verwarming aan stond.
  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭
    Opties

    Maar hoe komt je gasrekening dan zo hoog? Of had je dat er maar bij verzonnen als mogelijk toekomstig probleem?

  • Loes1988
    Opties
    Haha! Was het maar zo'n feest Rob! Volgens mij zijn de Slimme Radiatorknoppen van Tado lang niet zo zuinig als wat er beloofd word! Dus ik heb ze er gelijk vanaf gehaald. Nu wil ik alleen een klacht indienen bij Tado, maar geen idee hoe ik daarmee in contact kom. Chat is ook alleen maar met een chatbot..
  • Herres
    Herres ✭✭✭
    augustus 2023 aangepast
    Opties
    Wat een slechte grap is dit.
    Als de cv permanent aan blijft heb je de zaak verkeerd aangesloten en/of geconfigureerd. Dat heeft niks met Tado van doen, maar met het installeren.
    Ik verwacht dan ook dat je bot vangt.
    Sorry dat ik zo duidelijk ben. Maar zachte heelmeesters maken stinkende wonden.
  • Loes1988
    Opties
    Bedankt voor alle behulpzame reacties! Daar heb ik wat aan! Ik ga deze discussie lekker sluiten, want antwoord op de vraag hoe ik achter een telefoonnummer of e-mailadres kom van de klantenservice blijft uit.

    Ik ben blij dat jullie allemaal wel heel blij zijn met Tado!
  • Douwe
    Douwe ✭✭✭
    Opties
    In de tweede post staat de link naar TADO. Helaas hebben ze geen email of telefoon nummer, alleen een chat functie, schijnt modern te zijn helaas.

    Toch begrijp ik niet hoe bij jou de verwarming aan gaat,, met de huidige buitentemperatuur.
  • Andreplusplus
    Opties
    https://support.tado.com/nl/articles/3590239-hoe-kan-ik-de-klantenondersteuning-van-tado-contacteren

    Jammer dat je mijn reactie niet hebt gezien of bekeken, @Loes1988
    Zelfs in de app, onder Meer, Ondersteuning kom je op de site van tado en dan onderaan de pagina staat "contact us" en kom je op bovenstaande link.
  • Loes1988
    Opties
    Goedemorgen @Andreplusplus,
    Ik heb jouw reactie wel gezien en hier ook naar gekeken, maar dit is een chatbot, dus helaas geen contact met een echt persoon.
    Ik had het ook niet over jouw reactie! Dit was de enige werkelijk behulpzame :-)

    Maar verder heb ik weer geleerd dat ik me ver moet houden van vragen stellen op internet, omdat er altijd mensen zijn die gelijk een mening hebben ipv gewoon niet reageren als ze geen antwoord hebben op mijn vraag.
  • Andreplusplus
    Opties
    In de app voor 'professionele installateurs' is wel een telnr genoemd. Dat zou je kunnen proberen.
    Telefoon: NL +31 20 262 2406
    BE +32 2 588 26 90
  • Loes1988
    Opties
    O! Super! Dank je wel! Ik ga morgen gelijk bellen! Niet geschoten is zeker mis.
    Nogmaals dank @Andreplusplus!