Nieuwsbrief

Opties
Ik vind het best wel irritant dat ik alles van Tado heb gekocht wat ik nodig heb, draadloze thermostaat, slimme knoppen op al mijn radiatoren, en dan vervolgens keer op keer email krijg met aanbiedingen van Tado voor apparatuur waar ik dus niets meer van nodig heb.
Het lijkt mij verstandiger als Tado zijn nieuwsbrieven iets zorgvuldiger verstuurt en niet de hele tijd naar klanten die er toch geen gebruik van maken
Dit "schieten met hagel" is voor mij zinloos en verhoogt niet de sympathie voor Tado
3
3 stemmen

Active · Laatst bijgewerkt

Reacties

  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭
    Opties

    Dat heb ik ook al opgemerkt maar toen kreeg ik meteen een "afkeer" (duim naar beneden) reactie...

    Maar, je kunt in die spam wel ergens aanklikken dat je dit niet meer wilt. Dan stopt het.

    Ik ben het met je eens, het zijn drammers. Hebben ze een aanbieding dan krijg je de hele week nog herrinnering mails.

  • Andreplusplus
    Opties
    Ach ja, bij de 2e klikte ik op "Uitschrijven" helemaal onderaan de mail. Nooit meer wat gehad.
  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭
    Opties

    Ja dat zei ik al, dat heb ik uiteindelijk ook gedaan en dan stopt het. Maar het blijft dom.

  • Andreplusplus
    Opties
    Ach ja, dat is hoe de marketingwereld werkt. Ze hebben je adres, want dat is je login....
  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭
    Opties

    Het gaat me er niet om dat ze mijn adres hebben en me zo nu en dan wat sturen, maar om newsletters als "We vieren energiebesparing voor het milieu met jou en geven je 10% korting op alle tado° accessoires." die ze op 8 juni sturen en waar ze dan nog een "herrinnering" achteraan sturen op 12 en 15 juni, gevolgd door de volgende aanbieding (tot wel 46% korting) op 16 juni. Dat is het moment waarop ik me afgemeld heb dus ik weet niet wat daarna nog gekomen is, maar 4 van dat soort mails in 1 week dat is echt niet meer acceptabel.