Draadloze kamerthermostaat blijft na batterijwissel offline

Opties
Beste allen,
Wat kan ik aan het bovenstaande doen?
Ik heb andere draadloze thermostaat knoppen die wel verbinding hebben net de bridge. Ik het de draadloze thermostaat al gereset. Opnieuw gepaird. Maar hij is niet zichtbaar in de app. Wat nu?

Beste Antwoorden

  • Andreplusplus
    Andreplusplus ✭✭✭
    Antwoord ✓
    Opties
    Aha! je hebt dus 2 thermostaten die in dezelfde ruimte zitten? In de app kan je dat niet zelf instellen. Daar heb je idd tado voor nodig.
    Heb je 1 of 2 tegels met dezelfde naam?
    Bij 2 kan de naam hetzelfde zijn, maar zijn het voor tado toch 2 verschillende ruimtes.
    Neem dus contact op met tado support via de chat
  • Andreplusplus
    Andreplusplus ✭✭✭
    Antwoord ✓
    Opties
    of in het Nederlands
    https://support.tado.com/nl/articles/3387242-hoe-kan-ik-de-pairing-koppeling-van-mijn-slimme-thermostaat-of-draadloze-temperatuursensor-resetten
  • Edwzwi
    Edwzwi
    Antwoord ✓
    Opties
    Vandaag contact gehad met de helpdesk via chatfuntie. Het is opgelost.

Antwoorden

  • Douwe
    Douwe ✭✭✭
    Opties
    Heeft je bridge wel internet verbinding?
  • Edwzwi
    Opties

    Ja, want hij is online en ik kan de andere knoppen ook uitlezen via de app.

  • Douwe
    Douwe ✭✭✭
    Opties
    Probeer met de app tado professioneel of je dan de knop wel ziet. Anders is er iets met de knop aan de hand. Batterijen zijn toch niet vol, verkeerd om geplaatst, of maken geen contact
  • Edwzwi
    Opties

    Ik zie de draadloze kamerthermostaat wel. batterijen zijn goed geplaatst.

  • Douwe
    Douwe ✭✭✭
    augustus 2023 aangepast
    Opties
    Dan is er 1 vraag beantwoord, nog 3 te gaan
  • Edwzwi
    Opties
    Welke vraag heb ik nog niet beantwoord?
  • Andreplusplus
    Opties
    Verwijderen en opnieuw toevoegen? Als je andere knoppen in dezelfde kamer hebt, zorg dan dat de thermostaat als meettoestel voor die kamer is ingesteld.
  • Edwzwi
    Opties
    Ik heb vloerverwarming beneden met een zoneklep, in de bijkeuken, die werkt op een bedrade thermostaat. Deze is gekoppeld aan de draadloze thermostaat in de woonkamer. Deze werkt dus niet meer. Ben een beetje huiverig om dit te doen, aangezien de monteur heel lang met TADO helpdesk heeft gebeld om dit weekend te krijgen. Staat er ergens een instructie hoe je dit stap voor stap kunt doen?
  • Douwe
    Douwe ✭✭✭
    Opties
    Als je alleen gereset hebt, dan zou de pairing nog in tact moeten zijn.

    Om ook de pairing te wissen, moet je wat meer moeite doen, en als er 2 thermostaten zijn, dan heb je TADO nodig om het weer op de rails te krijgen.

    Het is niet bekend of de pairing ook gewist is, dat is niet vermeld.

    https://support.tado.com/en/articles/3387242-how-can-i-reset-the-pairing-of-my-smart-thermostat-or-wireless-temperature-sensor