Graag advies hoe om te gaan met Gasten...

Opties

Binnenkort zijn we zelf een paar dagen weg. Ons huis wordt dan voor die zelfde dagen ingenomen door een aantal gasten (we doen een "Huizenruil").

De vraag is nu hoe we er eenvoudig voor kunnen zorgen dat de verwarming via de thermostaat bedienbaar is voor de gasten. Ik heb gezien dat ik de gasten ook kan uitnodigen om van de TADO-app gebruik te maken. Maar dat lijkt me voor een paar dagen een heel gedoe.

Graag jullie advies!

Groet,

Rik

Beste Antwoorden

  • Andreplusplus
    Andreplusplus ✭✭✭
    Antwoord ✓
    Opties
    De gasten kunnen gewoon de temp met de hand instellen op de thermostaat of knoppen. Is dat niet genoeg?
  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭
    Antwoord ✓
    Opties

    De Tado software ondersteunt geen gasten, dus met de hand instellen is inderdaad de enige manier.

    Iedere gebruiker die je uitnodigt in het Tado systeem (behalve gasten dus ook kinderen, mogelijk een oppas of hulp etc) is VOLLEDIGE ADMIN van het Tado systeem.

    Er wordt al heel lang gevraagd om een vorm van gebruikersbeheer met admin en gebruik rollen, maar Tado zwijgt.

  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭
    Antwoord ✓
    Opties

    Je kunt je status dan beter veranderen in "thuis" (zonder geofencing). Anders volgt het systeem het schema niet meer, en als ze dan de temperatuur hoger zetten dan gaat ie s'nachts niet meer lager tenzij ze dat ook weer doen.

Antwoorden

  • Dus als ik Auto-Assist (inclusief Geofencing) gewoon aan laat staan, kunnen de gasten op de thermostaat in huis de temperatuur gewoon regelen?