Wat bepaald of ik V3 of V3+ heb?

Opties

Deze vraag is vast al vaker langsgekomen en beantwoord, maar kan het zo snel niet vinden. Ik heb nu Tado V3 (zonder abonnement). Binnenkort ga ik verhuizen, Tado blijft achter, maar in het nieuwe huis wil ik waarschijnlijk in de toekomst ook weer Tado.

Welk onderdeel bepaald of je V3 of V3+ (dus met abonnement) hebt? Is dat de bridge? Want dan haal ik een nieuwe V3+ bridge en laat ik die hier achter en neem ik de oude mee zodat ik in de toekomst geen abonnement nodig heb. Of is dat te simpel gedacht?

Antwoorden

  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭
    Opties

    De spullen die nu (al een paar jaar) verkocht worden zijn V3+

    Dit is de hardware/software versie, niet het wel of niet hebben van een abonnement.

    Men probeert steeds meer te pushen om een abonnement te nemen. Voor bepaalde zaken zoals automatische geofencing heb je nu een abonnement nodig.

    Ik zou kijken of het mogelijk is te wachten op V4. Maar ik heb geen idee wanneer die uitkomt.

  • miicker
    Opties

    Dus het maakt niet uit wat ik doe? Als ik nu een nieuwe radiatorknop haal heb ik automatisch V3+?

    Want ik heb nu alles nog op V3 zitten.

  • jhuysmans
    Opties

    Als ik mij niet vergis...;

    Hebben onderstaande producten geen invloed op je gratis abonnement:

    • slimme radiatorknoppen
    • draadloze ontvanger
    • draadloze temperatuursensor

    en zouden deze producten jou wel op V3+ zetten (niet alle features gratis)

    • de bedrade slimme thermostaten
    • de warmtepomp connector
    • de internetbridge
    • de slimme aircobediening

    Tado is de enige die duidelijk en met zekerheid kan zeggen wat wel en niet kan om op V3 (gratis) te blijven.