Internetnbridge v3+ slecht ontvangst

Opties
Goede avond iedereen,

Wij hebben vandaag een bedraad starterkit gekocht (v3+) en 7 radiator kranen.
Het is tot nu toe heel leuk en makkelijk te installeren. Wij hebben een ouder en lang huis waardoor de internetbridge niet alles dekt.
Is er een mogelijkheid om een 2e bridge toe te voegen? Zodat al mijn radiator kranen gedekt kunnen worden. Of is er een ander mogelijkheid?

Mvg Marco

Reacties

  • Douwe
    Douwe ✭✭✭
    oktober 2023 aangepast
    Opties
    Nee, helaas geen mogelijkheid tot 2e bridge. Het enige wat je kunt doen is plaats/positie van je bridge veranderen

    Zie ook hier:

    https://support.tado.com/nl/articles/3479030-ik-heb-verwarmingsproducten-van-tado-geinstalleerd-en-mijn-app-laat-zien-dat-mijn-apparaat-offline-is-hoe-kan-ik-dit-verhelpen
  • micky_nl
    Opties
    Terugbrengen nu het nog kan. Geloof me, dit gaat niet goedkomen.
  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭
    Opties

    Klopt, dat is ook de officiele reactie van Tado: als het niet werkt, dan terugsturen en geld terug. Er gaat geen "oplossing" voor komen (2e bridge of repeater).

  • Robenmarian
    Opties

    Zonde dat Tado hier geen goede oplossing kan geven.

    Een repeater is ( 2e Bridge ) is toch echt een oplossing om de klanten tevreden te stellen.

    Zelf mijn installatie aangepast met extra thermostaten en de radiatorenknoppen op een verdeler te zetten.

    Kom op Tado, help je klanten

  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭
    Opties

    Er is geen ontwikkeling meer in dit systeem. In de volgende versie (Tado v4) zal het ongetwijfeld wel mogelijk zijn.

  • Marco187
    Opties

    Het blijft iedere dag een uitdaging om mijn radiators achteraan het huis te bereiken.

    De bridge hangt redelijk centraal maar lijkt niet volledig te coveren.

    Ik dacht eraan om dit Tado te laten weten en alles terug te sturen. Maar dan heb ik wel een alternatief nodig. Iemand toevallig een idee?