Radiatorknop valt uit bij montage

Opties
Hallo,
Ik moest de batterijen vervangen van de radiatorknop. Na de vervanging gaat de knop terug aan maar bij het monteren/vastzetten valt de radiatorknop terug uit.
Batterijen zitten goed, klepje vast... Geen aanslag te zien. Maar elke keer ik de knop terug vast zet valt deze uit.
Mvg,
Sven

Antwoorden

  • Douwe
    Douwe ✭✭✭
    Opties
    Zit de kraan niet vast?. Kun je het metalen pinnetje met de hand indrukken op de radiator kraan?
  • SH32
    Opties
    Na deze post is er een E4 melding op een knop gekomen. Nu heb ik gezien dat het zwarte pinnetje in de tado knop dieper zit dan bij de andere tado knoppen.
    Ik heb ook al eens een andere tado knop op dezelfde radiator geplaatst en die werk wel
  • Douwe
    Douwe ✭✭✭
    Opties
    Contact opnemen met Tado support dan
  • Hoi SH32. Zou ik zo brutaal mogen zijn om te vragen wat de oplossing voor jou probleem was? Ik heb namelijk precies hetzelfde bij de hand toevallig.

    Alvast bedankt! Gr Anne aka Arie op Safarie
  • SH32
    Opties
    Ik heb nog geen oplossing... Momenteel is er een radiator in ons huis niet in werking.
  • Douwe
    Douwe ✭✭✭
    Opties
    https://support.tado.com/en/articles/3482479-my-smart-radiator-thermostat-displays-an-e1-e2-or-e4-error-how-can-i-fix-this



    Help dat?
  • Hi Sven. Ja de link ken ik en hebben we al uitgebreid bekeken. En vanalles geprobeerd maar tnt nog geen resultaat.
  • Bedankt voor je vlotte reactie. Succes en wij gaan nog even verder neuzen of dan maar een ticket aanmaken voor tado hulptroepen ;)