schema hetvatten werkt niet

Opties

Beste Tado-gebruikers, ik heb in de winter Tado uitgezet door te kiezen voor Uitschakelen alle kamers en heb 'm nu weer aan gezet door te kiezen voor Schema hervatten alle kamers. Maar dat doet ie niet. Kamers komen dan te staan of op de handinstelling van 15 graden of op vorstbeveiliging, welke ik met de hand kan wijzigen, maar het schema wordt niet opgepakt. Terwijl, als ik naar de verschillende kamers ga via Instellingen, zie dat de schema's 'er nog wel in zitten'. Wat doe ik verkeerd? Help! Dank jullie wel. Groet, Hans

Antwoorden

  • Jan1966
    Opties
    Ik heb hetzelfde probleem. Volgens mij is het vandaag ergens na 8 uur mis gegaan. Ook had ik twee keer een probleem met de extensieset. De fout kan dus bij Tado liggen. Ik heb het probleem via de chat voorgelegd bij Tado, maar men reageert tijdens kantoortijden.
  • browne
    Opties
    Ik heb hier precies hetzelfde probleem. Afgelopen zomer zag ik geen reden om de verwarming aan te hebben. Nu het kouder wordt heb ik “schema hervatten” gebruikt, maar het begint nu toch wel koud te worden in huis. Warm water werkt gewoon maar Tado lijkt geen signaal naar de ketel te sturen.

    Verder is er niets gewijzigd aan bedrading of ketel.
  • Andreplusplus
    Opties
    Schema hervatten gaat niet altijd goed als er handmatige instellingen zijn geweest. Ga gewoon naar elke ruimte en activeer het schema
  • Bij mij was het probleem dat Geolocatie de boel blokkeerde. Staat nu op Thuis ipv van Auto en alles werkt weer. Wij gebruiken geolocatie overigens niet. Groet, Hans