Slaapkamer word niet warm.

Opties
Goeiedag,

Als ik de thermostaat van de radiator boven laat verwarmen word de cv niet aangesproken. Dit gebeurd wel als ik de thermostaat in de woonkamer aanzet.
Op één of andere manier communiceert de hoofdthermostaat niet met die van de radiator boven.

Alles is juist aangesloten. En alles heeft verbinding.
Iemand enig idee wat ik mis?

Mvg Niels.

Antwoorden

  • Douwe
    Douwe ✭✭✭
    Opties
    Je moet de hoofdthermostaat als zone regelaar instellen bij de slaapkamer in de app. Daar staat nu waarschijnlijk geen.
  • Niels1989
    Opties
    Hey Douwe.

    Hebt gelijk. Helaas kan ik alleen maar mijn draadloze ontvanger selecteren. En niet me thermostaat.
    Ik heb de draadloze ontvanger om de klep van de vloerverwarming aan te sturen.
    Puur info. ;-)

    Mvg Niels.
  • Douwe
    Douwe ✭✭✭
    Opties
    Als je twee thermostaten hebt, dan moet je dat via de helpdesk laten instellen.
  • Niels1989
    Opties
    Dank u. Het volgende heb ik in de chat gezet. Met foto’s. Ik ben heel erg benieuwd.

    Goeiedag,

    Mijn radiator word niet warm omdat mijn cv niet word aangestuurd.
    De slimme radiatorknop in de kamer wil ik koppelen met de slimme thermostaat (zoneregelaar). Dit gaat helaas niet. De app ziet alleen de draadloze ontvanger.

    (Om de verdiepingen van elkaar te scheiden heb ik een kogelklep geplaatst tussen de vloerverwarming en mijn cv installatie.
    De kogelkraan word aangestuurd door jullie draadloze ontvanger).

    Kunnen jullie mij verder helpen?

    Mvg Niels.
  • Niels1989
    Opties
    Tado heeft software matig mijn slimme thermostaat zodanig aangepast dat ik hem nu ook kan selecteren bij zoneregelaar.
    Het werkt nu. 👍🏻
  • mdbraber
    Opties
    @Niels1989 heb jij een setup waarbij je klep aanstuurt via de draadloze ontvanger en de ketel via een slimme thermostaat? Ik begreep van dit forum dat dat niet mogelijk zou zijn (klep alleen via thermostaat)