Cv ketel gaat niet aan met tado app of muur kastje van tado

Opties
Hallo

ik heb sinds september 2023 een intergas xtreme 36 hre gekocht met een tado thermostaat kastje maar ik kan hem niet laten werken als ik de verwarming aanwillen via de app niet of het kastje niet niks werkt helaas heb de ketel ook na gelopen heb wel normaal warm water uit de kraan weg alles en de kachels staan allemaal open en helaas werkt het niet weet iemand hier op een oplossing?

Groetjes Hans

Reacties

  • Andreplusplus
    Opties
    Kun je niet terecht bij de installateur?
    Anders zou ik adviseren alles uit de app te verwijderen en weer opnieuw toe te voegen (nog beter: ga naar tado.com/start)
  • Jan1966
    Opties
    Is het kastje wel afgesteld op de ketel? Toen ik twee jaar geleden mijn Tado-set opstartte werkte de cv niet. Het bleek dat de set niet op OpenTherm was afgesteld. Toen ik de Tado daarop afgesteld had, werkte de cv zoals verwacht mocht worden.
  • Toen ik ging kijken stond die wel functie idd wel aan ja maar kan het ook kwa verbinding loggen van het internet bridge?
  • Andreplusplus
    Opties
    branden de ledjes op de bridge?
  • Ik had de installateur al gebelt en geappt maar die is niet thuis die laat niks van hem horen helaas en ja op de bridge branden 4 lampjes bij mij idd heb de app verwijderd 2 keer niks werkt helaas
  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭
    Opties

    Doe de installatie procedure eens opnieuw vanaf je computer (niet je telefoon) via de website https://tado.com/start

    Daar alle stappen doorlopen en checken of het zo aangesloten zit als daar aangegeven.

  • Het is me gelukt heb de ketel laten werken via de app en kastje tijdens de installatie is er iets verkeerd gegaan denk ik want ik heb alles compleet er af gehaalt van de telefoon de bridge alles en zelf opnieuw geïnstalleerd en dan met de andere app van tado pro en ja daar was die in 1 keer deed die het eindelijk😄.

    wil jullie allemaal heel erg vriendelijk bedanken voor al jullie tips en advies heel erg bedankt het heeft me zeer goed geholpen dank jullie wel😄😄