Tado app op IPhone vraagt naam telefoon na installatie “heetwatch”app op IWatch

Opties

Na die installatie op de Iwatch kom ik niet meer verder in de IPhone app. Zodra ingelogd, vraagt de app om een unieke naam van het toestel, die er al is. Een nieuwe naam of de originele naam aanklikken helpt niet. Een foutcode verschijnt dan: fout - nullabel met allerlei tekst en data. Nu kan ik alleen nog wel de app op de IWatch bedienen. Vanmorgen hulp gevraagd bij Tado maar geen medewerker op de chat te zien. Wie heeft kent dit en heeft de oplossing ? P.s. nieuwe installatie app uiteraard al geprobeerd.

Antwoorden

  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭
    Opties

    Ik heb geen ervaring met Iwatch maar ik vermoed dat je de telefoon en de watch een verschillende gebruiker moet toekennen...

  • Bertsap
    Opties

    Dank Rob, je bracht me op een idee om de iWatch app te verwijderen. Helaas doet de IPhone app nog precies hetzelfde. De IWatch app had ik gekocht voor 6,99 euro. Deze is nu nergens meer te vinden..

  • roelandskevin
    Opties
    En, was dat een officiële app? Ik heb er alvast nooit van gehoord.
  • Bertsap
    Opties

    Gewoon uit de Apple Store gehaald.

  • Douwe
    Douwe ✭✭✭
    Opties
    Officieel bestaat er geen Tado app voor iwatch. Er zijn een paar mensen die zelf ergens mee bezig zijn, maar dat is geen Tado
  • Bertsap
    Opties
    Toch werkt het prima op de Watch. Op de IPhone heb ik nu de website eerst maar op het beginscherm gezet. Werkt prima. Wel bijzonder dat Tado dit toelaat als dit buiten hen omgaat.
  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭
    Opties

    Misschien heeft Tado gezorgd dat die app uit de appstore ging en daarna expres wat heeft aangepast waardoor bestaande installaties nu de problemen geven die jij meldt?

  • Bertsap
    Opties
    De app is niet uit de Appstore maar gewoon te kopen en te downloaden.
  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭
    Opties

    Oh ik dacht dat dat helemaal niet kon bij Apple...

  • Andreplusplus
    Opties