Tado app op IPhone vraagt naam telefoon na installatie “heetwatch”app op IWatch

Opties

Na die installatie op de Iwatch kom ik niet meer verder in de IPhone app. Zodra ingelogd, vraagt de app om een unieke naam van het toestel, die er al is. Een nieuwe naam of de originele naam aanklikken helpt niet. Een foutcode verschijnt dan: fout - nullabel met allerlei tekst en data. Nu kan ik alleen nog wel de app op de IWatch bedienen. Vanmorgen hulp gevraagd bij Tado maar geen medewerker op de chat te zien. Wie heeft kent dit en heeft de oplossing ? P.s. nieuwe installatie app uiteraard al geprobeerd.

Antwoorden

  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭
    Opties

    Ik heb geen ervaring met Iwatch maar ik vermoed dat je de telefoon en de watch een verschillende gebruiker moet toekennen...

  • Bertsap
    Opties

    Dank Rob, je bracht me op een idee om de iWatch app te verwijderen. Helaas doet de IPhone app nog precies hetzelfde. De IWatch app had ik gekocht voor 6,99 euro. Deze is nu nergens meer te vinden..

  • roelandskevin
    Opties
    En, was dat een officiële app? Ik heb er alvast nooit van gehoord.
  • Bertsap
    Opties

    Gewoon uit de Apple Store gehaald.

  • Douwe
    Douwe ✭✭✭
    Opties
    Officieel bestaat er geen Tado app voor iwatch. Er zijn een paar mensen die zelf ergens mee bezig zijn, maar dat is geen Tado
  • Bertsap
    Opties
    Toch werkt het prima op de Watch. Op de IPhone heb ik nu de website eerst maar op het beginscherm gezet. Werkt prima. Wel bijzonder dat Tado dit toelaat als dit buiten hen omgaat.
  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭
    Opties

    Misschien heeft Tado gezorgd dat die app uit de appstore ging en daarna expres wat heeft aangepast waardoor bestaande installaties nu de problemen geven die jij meldt?

  • Bertsap
    Opties
    De app is niet uit de Appstore maar gewoon te kopen en te downloaden.
  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭
    Opties

    Oh ik dacht dat dat helemaal niet kon bij Apple...

  • Andreplusplus
    Opties
    @Bertsap je spreekt jezelf tegen. Wel of niet uit de app store? In ieder geval geen tado probleem.
  • Bertsap
    Opties
    Ja, je hebt helemaal gelijk..de app is WEL uit de App Store. Excuses voor de fout. Waarom is het dan geen Tado probleem? De Tado app op de IPhone werkt niet meer. Te goeder trouw heb ik de Watch app aangeschaft, netjes voor betaald.
  • Douwe
    Douwe ✭✭✭
    Opties
    De app die je gekocht hebt is geen tado app. Dus daar moet je zijn
  • Bertsap
    Opties
    Lijkt me niet logisch. De app die ik gekocht heb, werkt prima. De Tado app op de IPhone werkt niet. Die is toch van Tado?
  • Douwe
    Douwe ✭✭✭
    Opties
    Maar voordat je de app gekocht heb werkte de app tado wel, althans dat maakt ik uit je verhaal op. Dus de gekochte, niet officiële app zorgt ervoor dat je officiële app niet meer werkt.

    Maar als je meer wilt weten, dan raad ik je aan contact op te nemen met de tado service desk.
  • Bertsap
    Opties
    Jawel, ik heb inderdaad sterk het vermoeden dat de Tado app niet meer werkt door heetwatch. Had Tado al gevraagd maar die chat is vaak onbemand. Anyways, als niemand hier ervaring heeft met de app heeft verder hierover bomen weinig zin.
  • Douwe
    Douwe ✭✭✭
    Opties
    Dit staat er op het twitter account van de ontwikkelaar van de app:

    So stoked to announce my first app ever has been released. An #AppleWatch app to control your #tado smart thermostats called HeetWatch.