het begin is niet echt fijn! Pairing probleem

Opties

Hi iedereen,

ik heb sinds gisteren een nieuw systeem aangeschaft, maar het gaat al direct niet zoals het zou moeten. Ik kan niets pairen met mijn bridge. Alle lampjes branden, het lampje gaat ook knipperen wanneer ik de pairing knop indruk, maar daar blijft het bij. Niets wordt er gevonden. De app geeft zelfs aan dat pairing inactief is. Via de chat blijft de hulp helaas ook uit. Reacties duren uren en er komt geen gesprek op gang. Is er iemand die me kan helpen?

Groet Ramon

Reacties

  • Andreplusplus
    Opties
    Als het pairing ledje op de bridge knippert, dan is pairing actief. Dat de app dat niet aangeeft is een bug.
    Je kan het in de app zien als de knop "Pairing deactiveren" heet. Anders is het "Pairing activeren".
    Nu moet je apparaten kunnen toevoegen volgens de instructies. https://support.tado.com/nl/articles/3387235-hoe-pair-ik-de-tado-apparaten-met-de-internetbridge
    .
  • Ramon1980
    Opties

    Hi Andreplusplus, dit ben ik al aan het proberen vanaf 9 uur vanochtend. hij vindt geen enkel apparaat.

  • Andreplusplus
    Opties
    Je bedoelt: geen enkel apparaat kan succesvol gepaired worden?
    Hoe groot is de afstand tot de bridge? probeer het eens met een losse knop op ca 3 meter van de bridge?
  • TadoTon
    Opties
    Druk als paring op de bridge actief wel 3 sec het paring knopje in wat aan de binnenzijde van de radiatorknop zit.