Draadloze ontvanger wordt weergegeven als zoneregelaar

Opties
Hallo iedereen.
Beetje ingewikkelde schets. We verwarmden het voorbije jaar delen van onze woning met Tado.
Gelijkvloers: 3 ruimtes, allemaal tadokranen aangestuurd door een slimme bedrade thermostaat
1ste verdiep: 5 ruimtes aangestuurd door een slimme bedrade thermostaat.

Nu hebben we ook op onze zolder centrale verwarming geïnstalleerd vorige week. Dat is een soort van loft waar we gewoon constant 19 graden wensen. Daar kochten we een draadloze thermostaat met een draadloze ontvanger. Deze laatste werd gekoppeld rechtstreeks aan de brander.

Nu hebben we volgend probleem: wanneer we de zoneregelaars wensen in te stellen. Zien we enkel nog de draadloze ontvanger als optie. Alle andere thermostaten kunnen we niet meer instellen. Als zoneregelaar.

Wie o wie kan ons hierbij helpen.
#eeuwigedank
#frustrerend

Antwoorden

  • Douwe
    Douwe ✭✭✭
    Opties
    Wat stuur je dan allemaal aan met die 2 bedrade thermostaten en de extensie kit?

    Heb je 3 cv ketels of zo?
  • Dummy
    Opties
    @douwe 2 ketels en 3 kringen. Is omdat een deeltje van het huis verhuurd wordt. Maar kan een draadloze ontvanger de zoneregelaar zijn voor alles ( alle ik weet dat het maximum 10 kranen kunnen zijn)
  • Douwe
    Douwe ✭✭✭
    Opties
    Volgens mij lan dat allemaal niet tegelijkertijd in 1 tado configuratie. Ik raad je aan contact op te nemen met Tado hiervoor
  • Dummy
    Opties
    Oké bedankt om mee te denken!
  • Andreplusplus
    Opties
    2 ketels plus aansturing is minstens 2 accounts (en dus 2 bridges)?
    Aan de andere kant, de app beperkt misschien 2 zonecontrollers voor 2 ketels, en mss kan support dit idd wel instellen.
  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭
    Opties

    Het maken van "afwijkende" configuraties moet altijd door de servicedesk (support) gedaan worden, die kunnen veel meer instellen dan je zelf in de app of website kunt doen.