Batterijen vervangen

Opties
Hallo tado ik heb mijn batterijen vervangen .(voor Duracell plus lr03) maar nu doen mijn bedraad ontvanger niet meer . Brand geen cijfers of letters als je de knop in drukt .ik heb alles gedaan wat jullie als tado aangeven .wat kan ik nu nog doen met mvg norbert geerdink

Beste Antwoord

  • Douwe
    Douwe ✭✭✭
    Antwoord ✓
    Opties
    Als je alles goed hebt gedaan, en de thermostaat werkt nog steeds niet, dan contact opnemen met de Tado service desk.

Antwoorden

  • Douwe
    Douwe ✭✭✭
    Opties
    Batterijen niet leeg?

    Goed geplaatst?
  • norbert72
    Opties
    Ja goed geplaatst de plus op de veer . geen melding gekregen of ze leeg waren ..we merkte in 1 keer dat de verwarming aanging zonder dat we om gevraagd hadden
  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭
    Opties

    Als je de batterijen er in doet op het scherm kijken. Daar moet dan "tado" en "HI!" op komen. Indien niet, dan zal hij inderdaad defect zijn.

    Of dan zijn je batterijen verkeerd geplaatst of maken ze geen contact. Van de week waren mijn batterijen eindelijk leeg (8 maanden nadat ze "bijna leeg" waren) en dit waren ook Duracell dus die waren uiteraard gaan lekken (zoals altijd bij Duracell). Dus heb ik de boel goed schoon gemaakt voor ik er andere in deed, en het werkte gewoon in een keer.

  • Rouwejan
    Opties

    Ik had nu ook hetzelfde probleem.

    De knop is dan defect. Ik hoop voor je dat die minder dan 2 jaar oud is.

    Neem contact op met tado support. Liefst via de chat. Gaat het snelste.

    Ik heb inmiddels keurig een nieuwe radiatorknop gekregen. Dus lof voor Tado. Hoewel ik nu toch twijfels heb over de kwaliteit van tado.

    Ik hoop dat de rest blijft werken. Want als ik zelf telkens nieuwe knoppen moet kopen dan wordt het een duur grapje. Dan gaat alles van Tado er uit en koop ik wat anders.

  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭
    Opties

    We hebben het niet over een knop, Rouwejan.