Abonnement Geofencing en openraamdetectie

Opties

Nou was ik zo enthousiast over mijn Tado. Eindelijk een product dat het gewoon in een keer doet. Dat was lang geleden dat ik dat had meegemaakt.

Geofencing aan en de deur uit. Bericht na enige tijd: je raakt buiten bereik, verwarming met de hand uitzetten.

Dat moet toch ook automatisch kunnen.

Dat kan, maar eerst betalen. Neem een abonnement €30,- per jaar op Auto-Assist. Dit ding gaat 5 jaar mee, €150,-.

Wat laf. Nergens in de documentatie kunnen vinden dat er een adder onder het gras verborgen zit.

Dus het idee: Of je vermeldt het duidelijk in de documentatie, of je schaft het af !

Nu heb ik een kater😕

2
2 stemmen

Active · Laatst bijgewerkt

Reacties

  • Andreplusplus
    Opties
    Toegegeven, het staat niet op de home pagina. Maar het staat er wel, auto-assist is op abonnementsbasis.
    Kwalijker vind ik de claim van 'tot 28 % besparing' op basis van een rapportje uit 2013. Mijn stelling is dat je (vanwege meer comfort) eerder meer dan minder verbruikt.
  • Jurre
    Opties
    Wij zijn net gestart met Tado. Het abonnement heb ik afgesloten per maand omdat ik denk dat we alleen in de maanden zouden kunnen besparen door uitschakelen van de verwarming. Mijn vraag: kan ik zonder abonnement ook niet meer handmatig via de app in of uitschakelen?
  • Andreplusplus
    Opties
    Zonder abonnement krijg je een melding en dan kan je handmatig doen wat tado anders automatisch zou doen.