Nachttemperatuur en snipperdagen

Opties

Hallo,

Ik heb zopas 2 radiatorknoppen geïnstalleerd en vind het zeer gebruiksvriendelijk. Toch heb ik een vraagje.

Hoe stel ik bvb de "nachttemperatuur" in. Is het mogelijk dit default in te stellen? Nu vraag ik bvb 19° tussen 7.00 en 8.00, 21° tussen 8.00 en 19.00 en dan terug 19° tussen 19:00 en 00.00. Welke temperatuur is er dan tussen 00.00 en 7.00

Stel, ik heb morgen en overmorgen 2 snipperdagen. Kan ik dat op de een of andere manier aangeven zodat het "automatische" schema niet loopt?

Dank voor de hulp

JP De Winter

2
2 stemmen

Active · Laatst bijgewerkt

Reacties

  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭
    Opties

    De schema's beginnen met 15 graden en als je een blok toevoegt met een andere temperatuur blijft buiten dat blok die 15 graden actief. Maar dat is dan ook een blok en daar kun je de temperatuur van aanpassen.

    Schema's maken om te beginnen is een heel geklungel. Het is al een verbetering dat je nu dagen kunt kopieren dus maak eerst 1 dag helemaal goed voor je verder gaat, dan kun je die kopieren.

    Snipperdagen met ander schema: nee dat kan niet. Vragen we al jaren om maar Tado reageert niet.

    Wat wel kan is het soort schema veranderen (ma-zo, ma-vr,za,zo of alle dagen gelijk) en dan in dat andere soort schema de tijden voor een snipperdag inprogrammeren. Dan kun je met 1 handeling (veranderen van het soort schema) heen en weer schakelen tussen die 2 programmeringen. Maar het is dus heel beperkt, wat je zou willen is verschillende typen dagindelingen (werkdag, snipperdag, feestdag, weekend etc) invoeren en dan weekindelingen maken die daarop gebaseerd zijn (bijv even week ma-do werkdag vr snipperdag en onevenweek ma-vr werkdag).

    Kan allemaal niet, en gaat men kennelijk ook niet voor ons maken.