Indicatie dat de ketel stookt

Opties
In het beginscherm staan de blokken per woonruimte met de huidige temperatuur en in het klein de doeltemperatuur. Wat ik mis is de indicatie of de ketel brandt of niet en hoe hard. De drie vertikale slingertjes zou ik graag zien in de woonruimteblokken.
3
3 stemmen

Active · Laatst bijgewerkt

Reacties

  • Douwe
    Douwe ✭✭✭
    Opties
    Ik had veel liever dat ze de informatie weergaven uit de OpenTherm communicatie. Dan weet je precies hoe hard de ketel aangestuurd wordt De 3 streepjes zeggen niet zoveel.

    Maar we kunnen lekker verder dromen hierover, gaat niet gebeuren dat TADO iets aan gaat passen
  • Andreplusplus
    Opties
    Deze vraag al vaak gesteld. Liever een +1 op een bestaand topic, dan weer een nieuwe maken met 1 stem. Niet dat dat uitmaakt, want tado doet er toch niets mee.
    En er is meer dan OT, dan zou tado elke info van alle bus protocollen moeten kunnen ophalen en tonen. Aangezien de aansturing door tado relatief simpel is, verwacht ik niet dat tado alle protocollen meer dan strikt noodzakelijk heeft geïmplementeerd.
  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭
    Opties

    Nee maar een indicate van hoeveel procent men de ketel aan denkt te zetten zou best kunnen...

    Echter inderdaad, gaat Tado echt niet doen. Zelf heb ik een web camera opgehangen waarop ik indien gewenst het voorpaneel van de ketel kan zien zonder er heen te lopen (via een browser).

  • Douwe
    Douwe ✭✭✭
    Opties
    Ik heb zelf een OpenTherm gateway er tussen gezet met een logging er op