Max temperatuur

Opties

Hallo,

Wij hebben Tado in een Airbnb hangen. Ik wil graag de max temperatuur instellen maar dat kan niet? Gasten maken er een gewoonte van om de stand op 25graden te zetten, dat is veel te veel.

Klopt het er geen max temperatuur is in te stellen? En zo nee, hoe doe ik dat anders via de temperatuur correctie? Dus als het 22 graden is wil graag dat Tado stopt met verwarmen. Wat en hoe stel ik dan in bij te correctie?

Alvast dank

Met vr groet,

Lars Johansson

Antwoorden

  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭
    Opties

    Dat klopt, die mogelijkheid is er niet. En gebruik van Tado in een Airbnb is toch al problematisch: als je de huurder toegang geeft tot de app dan kan die alles verbouwen, en als je die toegang niet geeft maar de huurder is slim dan kan hij de code om ook toegang te krijgen aflezen op de sticker op de bridge.

    Max temperatuur instellen gaat niet, je kunt wel een correctie instellen van 3 graden en dan zal 25 graden op de thermostaat overeenkomen met 22 graden in de kamer (weet even niet of het +3 of -3 moet zijn), echter dat is de boel belazeren en maakt het op den duur alleen maar erger want dan denken de mensen dat ze het bij 22 graden koud hebben (wat in werkelijkheid 19 is)....

  • Lars_J
    Opties

    Ja, ik heb inderdaad al een temperatuurcorrectie gedaan en dat werkt op zich prima. Het is een houseboat, goed geisoleerd en die wordt heel snel warm. Ik hou de gasten een beetje voor de gek ;) maar het werkt goed.