Huis wordt niet warm na installatie

Opties
Help! Ik heb vandaag vol verwachting mijn nieuwe bedrade thermostaat geïnstalleerd (zonder knoppen). Halverwege de middag opgemerkt dat het huis koud leek, en wat blijkt; cv ketel (Remeha 28c) slaat niet meer aan. Ketel naar fabrieksinstellingen zetten was geen oplossing. Ook was mijn thermostaat niet meer te vinden in de Tado app. (Hiervoor een ThermoSmart openTherm slimme thermostaat gehad, maar vanwege faillissement deze vervangen voor een Tado.) Kan iemand een suggestie geven? Er staan koude dagen voor de deur, niet zo fijn met 2 kleine kinderen in huis.

Beste Antwoord

  • Rolandz
    Rolandz
    Antwoord ✓
    Opties
    Opgelost (op zondagochtend) door medewerker van Tado. Blijkbaar kon openTherm niet ingeschakeld omdat apparaat was verplaatst van ‘home’ naar ‘home’ (mijn vrouw had blijkbaar een appart account aangemaakt naast die van mij, had ik al verwijderd maar hielp niet direct) en daardoor waarschijnlijk in ‘default’ bleef staan ipv openTherm. Dank voor de hulp!

Antwoorden

  • Herres
    Herres ✭✭✭
    Opties
    Moeilijk om te zeggen zonder verdere informatie over wat je precies hebt gedaan bij de” installatie.”
    Voor nu zou ik zeggen om opnieuw de installatie te doen en daarbij nauwkeurig alle stappen van de wizzard te volgen.
    In de app of via Tado.com/start