Ik zou hem kopen als...

Opties

Ik zou hem kopen als:

Er een android knop(widget) is die direct een bepaalde temperatuur zet.

Je de verwarming kan opzetten 30 minuten voor de willikeurige ingestelde wake-up alarm in android.

Antwoorden

  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭
    Opties

    Je kunt met de Android app de boel bedienen, ook een tijdelijke temperatuur instellen.

    Met home automation apps kun je bepaalde zaken aan elkaar koppelen, dwz een temperatuur instellen op een of ander event.

    1 ding is bij Tado heel belangrijk: je moet het ALLEEN kopen als het NU kan wat je wilt. Er is geen ontwikkeling in de functionaliteit, dus je moet er niet vanuit gaan dat wat nu niet kan, over een paar maanden ineens wel kan.

  • Als je met "home automation apps" je de app van Tado bedoelt, dan kan ik daar geen 1-klik icoon op de android zetten om een bepaalde temperatuur in te stellen, zonder de app te moeten starten en zonder gebruik van IFTTT :(

    Zo kan ik dus ook niet iets instellen dat die 30min. voor mijn ingestelde wake-up alarm op mijn smartphone de opwarming start :(

  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭
    Opties

    Nee, met "home automation apps" bedoel ik niet de app van Tado, maar "home automation apps".

  • Alvast bedankt voor je antwoord.

    Maar welke "home automation apps"?

    Voorlopig heb je alleen google met je stem of met buttons dat de stem na doen en dus zeer omslachtig omdat je dan moet wachten tot die volledig hun werk hebben gedaan voor je de smartphone weer kan afzetten :(

    En dan kan je dat nog niet koppelen met andere dingen zoals android wake-up-alarm of phone-location or orientation. Zoals verticaal onder 30° op de deskstand naast het bed zou de verwarming moeten afzetten.

  • Andreplusplus
    Opties
    homey, home assistant, domoticz, apple home, om maar wat te noemen.
    Wil je fancy dingen, moet je er wat voor maken...