Bedraade kamer thermostaat met Wireless Warmtepomp ontvanger + internet bridge

Opties

Beste community,

Ik heb een eenvoudige thermostaat in de woonkamer.

Zal deze ik deze op "Auto" controle laten staan? Ik neem aan dat Tado de controle overneemt, ongeacht de kamer thermostaat instelling (Tado Auto bediening)?

De Tado installatie werkt (geïnstalleerd sinds een paar dagen), als ik een hogere of lagere temperatuur vraag via de Tado APP reageert de warmtepomp zoals verwacht.

De vraag temperatuur op the kamer thermostaat is op een 0,5C dezelfde als de Tado APP. aanduidt.

Alvast bedankt voor jullie reaktie,

Johan_B01

Antwoorden

  • Douwe
    Douwe ✭✭✭
    Opties
    Geen idee waar dit in godsnaam over gaat
  • Douwe,

    BIjgevoegd het product waar ik over praat.

    https://www.iculture.nl/nieuws/tado-heat-pump-connector-warmtepomp/

    Groet.

  • Douwe
    Douwe ✭✭✭
    Opties
    En wat is dan je vraag hierover?
  • Ik heb een eenvoudige thermostaat in de woonkamer.

    Zal deze ik deze op "Auto" controle laten staan? Ik neem aan dat Tado de controle overneemt, ongeacht de kamer thermostaat instelling (Tado Auto bediening)?

  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭
    Opties

    Ja maar dat snapt niemand. Wat is nou die "eenvoudige thermostaat in de woonkamer"? Waarom is die niet vervangen door de Tado thermostaat?

  • Ter verduidelijking heb ik 2 bestandjes hierbij gevoegd.

    Ik heb geen radiatoren (vloerverwarming), enkel de kamer thermostaat die verbonden is met de warmtepomp unit en nu dus ook met de Tado module die de kamer thermostaat heeft overgenomen.

    Dus de vraag was: "zal ik deze thermostaat op Auto laten staan of kan ik deze op UIT zetten"?

    Ik hoop hiermee duidelijker te zijn.

  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭
    Opties

    Dat is spul van een ander merk. Je kunt Tado niet combineren met een ander merk!