Geolocatie werkt niet naar behoren
Hallo,
Sinds een tijd doet de Geolocatie van mijn vrouw het niet meer naar behoren. Het heeft het altijd naar behoren gedaan, maar sinds de laatste 2 weken herkent tado° soms niet dat mijn vrouw uit huis is indien relevant en vice versa. Hoe kunnen wij dit oplossen?
Groet,
Ruud
Beste Antwoord
-
Hallo Ruud,
Onze app werkt op de achtergrond om uw tado°-systeem bij te werken.
Uit ervaring weten we, dat de meeste problemen ontstaan als gevolg van onjuiste instellingen op het apparaat.
Lees astublieft [dit artikel] (https://support.tado.com/hc/nl/articles/202194135) en controleer zorgvuldig of alle instellingen op uw apparaat correct zijn ingesteld. Zorg er ook voor dat u de tadoº-app heeft vrijgesteld van alle batterijbesparende functies of batterijbesparende apps die u gebruikt. Open de tado°-app minstens één keer na elke herstart van de telefoon.
Als de telefooninstellingen al zijn gecontroleerd en in overeenstemming zijn met ons Helpcentrum-advies, maar uw tado° niet naar de thuis / afwezigheidsmodus overschakelt zoals het zou moeten, kan dit mogelijk te wijten zijn aan de locatie van uw huis die niet goed is ingesteld op uw tado°-account. Controleer en corrigeer dit indien nodig:
- Meld u aan bij uw tado°-account via de browser (my.tado.com), niet via de mobiele app.
- Open de optie tado° Instellingen.
- Open de optie Woningdetails.
- Zorg ervoor dat uw Thuisadres correct is.
- Controleer of de blauwe punaise op de kaart precies op uw thuisadres staat. Als u de locatie wil wijzigen, gebruikt u de knop Mijn thuislocatie handmatig wijzigen knop onder de kaart en sleept u vervolgens de blauwe pin naar de juiste locatie.
- Bewaar de wijzigingen onderaan het scherm om ze toe te passen.
Als er zich problemen voordoen nadat u hebt gecontroleerd of alle instellingen correct zijn, noteert u de exacte datums en tijden en een korte beschrijving van het probleem (bijv. De telefoon van John niet gedetecteerd als thuis op 15.06 uur om 20:06), evenals schermafbeeldingen van alle juiste instellingen op uw apparaat en stuur dan een mail met deze data naar ons Technisch Support Team via onderstaande link:
Hoe kan ik de klantenondersteuning van tado° contacteren?
Groet,
Michael
5