Mijn Nefit HRC30 C5 reageerd niet

Opties
Hallo zoals ik al zeg de Tado reageerd niet met mijn ketel. Heb alles gedaan wat hier op forum staat. De oude thermostaat zat bedraad, en zit rechtstreeks op het oranje blokje in de ketel. Ook de draden op de van de Tado aangesloten op + en-.
Codes D1 en D31. En het menu doorgelopen van de Tado maar geen reactie. Nu is het zelfs zo dat hij veel hoger aangeeft wat het is
Buiten rond vriespunt en binnen 25 graden
Kun je Tado ook bellen ?

Antwoorden

  • Douwe
    Douwe ✭✭✭
    Opties
    Nee alleen via de chat op de website
  • Andreplusplus
    Opties
    Verwijder alles uit de app beh de bridge.
    Keep calm and use
    tado.com/start
  • Tomvan
    Opties
    Oke ik probeer het nog een keer. Maar het gekke is, dat sinds gisteren avond na wat instellingen de thermostaat een beetje warm voelt. Hij heeft ook 28 graden aan het is 17 graden binnen. Mijn oude thermostaat ( de orginele had geen batterijen ( werd gevoed door ketel met de 2 draden blauw /rood) denk ik dan. Moet ik dan bij de Tado wel of geen batterijen erin doen ?
  • Tomvan
    Opties
    Ik heb het opnieuw ingesteld, echt zegt Tado wij hebben geen stap voor stap handleiding voor uw ketel!
  • Andreplusplus
    Opties
    Die aanduiding (Nefit HRC30 C5) is ook niet volledig. Is het Ecomline, Proline, Smartline, ... etc.
    Ja er moeten batterijen in. Het is niet normaal dat de thermostaat warm wordt van zichzelf.
  • Tomvan
    Opties
    Hij doet. Ff Coolblue filmpje gekeken. En de thermostaat uit de app gegooid en opnieuw aangemeld. En code D31 in plaats van D1
  • Andreplusplus
    Opties
    . duh...