Timer werkt niet

Opties

Ik maak al twee jaar gebruik van Tado. Onlangs heb ik een extra knop aangeschaft voor de keuken. Ik wil deze niet koppelen aan een schema maar alleen de timer gebruiken die hem na een paar uur weer moet uitschakelen nadat de knop handmatig is geactiveerd. Maar helaas werkt dit niet. Als de tijdsduur is afgelopen blijft de knop gewoon aan en schakelt die zich niet uit. Kinderbeveiliging staat uit (En als de knop handmatig aanzet reageert hij hier ook op.)


Ik pas hetzelfde al reeds toe met andere knoppen die ik al heb en hier werkt het wel. Ik snap dus niet waarom dit bij de nieuwe knop niet werkt.


Zie hieronder de settings die ik hanteer. Zover ik kan beoordelen zijn deze exact hetzelfde als de andere kamers waar de timer wel werkt. Heeft iemand enig idee wat het probleem kan zijn?


Antwoorden

  • Andreplusplus
    Opties
    Als je met de hand aan de knop draait gelden deze instellingen. Doe je het handmatig in de app, dan moet je het potloodje aanklikken en je wens aangeven.
  • Ccaenen
    Opties
    Ik doe wat jij zegt. Dus met de hand bedienen, niet via de app. Enig idee waarom dit is?
  • Douwe
    Douwe ✭✭✭
    Opties
    Je zult wel een schema voor deze knop moeten maken, waarnaar de knop kan terug keren na afloop van de timer.
  • Ccaenen
    Opties

    Dit is het schema wat ik momenteel heb ingesteld. Is dit correct?


  • Douwe
    Douwe ✭✭✭
    Opties
    Dat zou betekenen dat de knop na afloop van de timer naar 18 graden gaat. Dat is niet hetzelfde als uitschakelen volgens mij.
  • Ccaenen
    Opties

    Correct maar naar afloop van de timer blijft de knop op de hogere temperatuur staan waarop ik die met de hand heb gezet.