Problem set up smart AC control v3+

Opties
I have a problem, setting up my smart AC control v3+.
During installation, I constantly get the message “ adding, accessory, not possible, configuration code, incorrect!”
I have tried several options, but this constantly keeps popping up please help!

Beste Antwoorden

  • Douwe
    Douwe ✭✭✭
    Antwoord ✓
    Opties
    Neem contact op met de service desk
  • Mitchel1998
    Antwoord ✓
    Opties
    Alle opties geprobeerd tot treuren toe. Uiteindelijk heeft Tado een ander exemplaar gestuurd. En deze was binnen 10 seconden geïnstalleerd. Blijkbaar heb ik een slecht exemplaar gehad. Bedankt voor het meedenken.

Antwoorden

  • Even in het Nederlands, Tijdens de set-up Blijf ik de melding krijgen Accessoire niet toegevoegd, configuratie code is onjuist.
  • Thermostaat voor cv en internet Bridge Zijn wel geïnstalleerd zonder problemen.
  • Hm, daar ben ik inmiddels mee begonnen, maar de reactiesnelheid is niet heel hoog . Ik hoop dat er iemand anders is die dit zelf heeft gehad , ik heb het idee dat ik alles heb geprobeerd Maar krijg hem niet op mijn netwerk . Iemand nog tips?
  • Andreplusplus
    Opties
    QR code scannen?
    of handmatig codes nauwkeurig invullen?
  • Mitchel1998
    december 2023 aangepast
    Opties
    Helaas allebei reeds geprobeerd.
  • Andreplusplus
    Opties
    Tijd voor tado support via chat op de website.
  • Ik heb hetzelfde probleem eerste Smart Control ging prima. Tweede krijg ik ook de melding onjuiste configuratiecode

    @mitchell1998 jij al wat wijzer geworden?
  • Douwe
    Douwe ✭✭✭
    Opties
    Neem contact op met Tado via de chat
  • Mitchell.wil je hem perse in de HomeKit ? Ik bedien hem alleen via Tado app, dan heb ik een oplossing. Dan zorg dat je een Android telefoon hebt die op jou netwerk zit én daarop je ingelogde Tado app hebt staan (telefoon kan van vriend of familielid zijn). Daarna installeer daar de hele boel en log daar weer uit. Als je dan in je eigen telefoon kijkt stast ie in de Tado app
  • Nadien toevoegen in HomeKit lukt dan ook nog niet. Lijkt eerder probleem van HomeKit te zijn. Is net wel een update van IOS geweest. Misschien is dat het probleem.