Thermostaten reageren niet op de app

Opties
Rinus
Rinus
december 2023 aangepast in Algemene vragen en opmerkingen

Hallo. Ik gebruik al een aantal jaren de thermostaten en de bridge van Tado met grote tevredenheid. Sinds een aantal weken heb ik het probleem dat als ik iets handmatig instel op de app, dat de thermostaten niet reageren waardoor het syteem onbetrouwbaar is geworden. Ik werk altijd met de app. Vandaag eens online naar mijn tado gezocht, en blijkt dat ik niet geregistreerd ben. Heel vreemd, omdat ik het al jaren gebruik. Ik heb een nieuw account aangemaakt online. de bridge van een nieuwe netwerk kabel voorzien, deze ook gelijk verplaatst. de app op de telefoon gewist. en weer opnieuw geinstalleerd. Waardoor ik alle thermostaten opnieuw moet aanmelden. dus alles is weer standaard. Alle thermostaten opnieuw ingeleerd, via de nieuwe app op de telefoon. Gaat helemaal goed worden geregistreerd enz, ben weer helemaal bij. Maar handmatig de thermostaten regelen nog steeds niet bij mij. 5 uur later helaas niets opgeschoten. Wel reageren de thermostaten op de vats ingestelde tijden in de app. Het lijkt wel alsof de app niet praat met de thermostaten. Iemand misschien tips want ik weet niet wat ik verder nog kan doen.

Alvast bedankt voor de reactie en meedenken

Rinus Almere

Antwoorden

  • Douwe
    Douwe ✭✭✭
    Opties
    Als je alleen de app opnieuw installeert hoef je niet opnieuw alles opnieuw in te leren.

    Ik vermoed dat je nu 2 accounts hebt, en dat je nu met een nieuwe account zit te bedienen, maar dat je woning aan je oude account is gekoppeld.

    Neem contact op met de service desk hierover via de chat op de website


    Zij kunnen mogelijk je oude account weer herstellen
  • Rinus
    Opties

    Bedankt voor je tip, ik ga ze contacten

  • Rinus
    Opties

    Hallo Douwe.

    Bedankt voor je tip, het heeft gefunctioneerd. Er was nog een andere gebruiker op mijn eerste account waardoor dit account niet gewist is. De gebruiker is verwijderd en het systeem werkt weer als van ouds.

    Ik ben weer een blij man die er weer warmpjes bij zit

  • Douwe
    Douwe ✭✭✭
    Opties
    Mooi dat het weer opgelost is