w.Intercom = i;Kan ik de naam van mijn thermostaat aanpassen in Tado — tado° Community

Kan ik de naam van mijn thermostaat aanpassen in Tado

Hoe kan ik de naam aanpassen :)

Antwoorden

• Douwe
    Douwe Volunteer Moderator
    Van je kamer kun je bij instellingen doen.

Instellingen --> je kamers en apparaten en dan op de pijl naast de naam van de kamer klikken.

De naam van de thermostaat zelf kun je niet veranderen
  • Ik zou ook graag de namen van de afzonderlijke thermostaten in de kamer terug kunnen zien en kunnen aanpassen. Je wordt bij installatie nu voor niets gevraagd om een naam in te voeren!

• Rob2
    Rob2 ✭✭✭

De naam die bij installatie gevraagd wordt is de naam van de kamer, niet van de thermostaat.

Tado biedt niet de mogelijkheid om de losse devices (thermostaten, knoppen) een naam te geven.

• Dat snapte ik, Rob. Maar mij is verteld dat er hier geluisterd wordt naar de community en dat je waardevolle suggesties en verzoekjes voor nieuwe features kan plaatsen. Ik krijg overigens sterk de indruk dat deze feature in het verleden WEL bestaan heeft. Net zoals de feature op per kamer te kunnen selecteren welke thermostaat je als de hoofdthermostaat wilt gebruiken.

• Andreplusplus
    Andreplusplus Volunteer Moderator
    Dat laatste kan, dat heet meettoestel. Die stel je in bij de kamer op het serienummer van thermostaat (of knop of tempsensor)
  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭

"Maar mij is verteld dat er hier geluisterd wordt naar de community en dat je waardevolle suggesties en verzoekjes voor nieuwe features kan plaatsen."

Wie heeft je dat verteld dan? Toch niet de Tado servicedesk hoop ik??