Batterijen thermostaat raken snel leeg

Opties
2»

Antwoorden

  • andrezx9r
    Opties
    Je kan in de app zien hoevaak je thermostaat knop per dag aan en uit is gegaan. Als je batterij verbruik van de knoppen in je huis niet gelijk is kan je daar misschien een oorzaak in vinden?
  • CasR
    Opties
    Ook ik merk dat een van de knoppen batterijen vreet. Nog geen twee weken geleden vervangen, en vandaag alweer een mailtje. In de tussentijd heeft niemand eraan gezeten, dus daaraan ligt het niet. Ik zal die knop eens wisselen met een andere in huis en zien of het gedrag meeverhuisd.
  • tomhoeben1
    Opties
    Ik heb hetzelfde probleem (batterijen radiator knoppen elke keer 'op') , maar bij een melding, haal ik de batterijen eruit en meet ze met zo'n batterij metertje. Dan staan de batterijen telkens op 90 of 80% gevuld. Tenzij het metertje niet goed meet, lijkt me dus dat het niet aan de batterijen ligt. Ik heb het idee dat het ijzeren klepje gewoon te gevoelig is, waardoor de knop geen stroom heeft en de software denkt dat de batterijen op zijn. Zou dat het kunnen zijn?
  • tomhoeben1
    Opties
    En waarom reageert Tado zelf eigenlijk niet op deze thread in deze community?
  • Andreplusplus
    Opties
    Waarom stel je dezelfde vraag drie keer?
    En nee, ooit kwam tado nog wel eens langs op dit forum, maar dat is heel zeldzaam. Er wordt in elk geval niet gereageerd en al helemaal niets gedaan met aangedragen tips, wensen en verbeteringen.