bridge koppelen aan homekit

Opties

Ik probeer tado in mijn homekit te integreren maar een nieuwe accessoire toevoegen lukt niet. Als ik de bridge scan i e homekit app dan blijft het bij onderstaand scherm (zie foto). Ik heb alles al geprobeerd. Resetten van alle devices, niuew netwerk aangelegd van 2.4ghz, alles uit mijn homekit gegooid, enz. niks werkt helaas.

Iemand een idee of tip?

Beste Antwoord

  • Douwe
    Douwe ✭✭✭
    Antwoord ✓
    Opties
    Deze al gehad?


    https://support.tado.com/nl/articles/3387334-hoe-kan-ik-de-homekit-configuratie-voor-de-internetbridge-resetten

Antwoorden

  • ik heb echt alles geprobeerd

  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭
    Opties

    Dan houdt het op he?

    Ik zou onderzoeken of de ethernet poort waar de bridge op zit wel in hetzelfde netwerk zit als de wifi waar je telefoon mee verbonden is, maar dat heb je ook al geprobeerd natuurlijk.

  • Tsja het lijkt dat het op houd inderdaad. Maar het blijft vreemd dat het niet werkt …
  • Douwe
    Douwe ✭✭✭
    Opties
    Locatie aan op je smartphone?
  • RobakaRobert
    Opties

    Heeft iemand ervaring met de delta glasvezel modem? de Nokia XS-2426G-B ... wellicht dat dit er mee te maken heeft?

  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭
    Opties

    Dat zou kunnen ja. Je systeem werkt verder wel goed als je bijv via de app de temperatuur aanpast?

  • RobakaRobert
    Opties
    Ja, als ik alles via de tado app doe dan werkt het prima.
  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭
    Opties

    Ok dan moet je checken of je router een apart netwerk gebruikt voor de RJ45 aansluitingen en de WiFi waarmee je je telefoon verbindt...

  • JP87
    Opties

    Ik heb dit modem ook en precies hetzelfde probleem. Zou zo maar eens een verband tussen kunnen zijn. Iemand hier een fix voor gevonden?

  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭
    Opties

    Je kunt het beter aan Delta Fiber vragen, of vragen of ze ook een andere router leveren.

    Ik zie dat er her en der klachten over dit ding zijn, kennelijk staat ie geen verkeer tussen WiFi en ethernet toe.