Naamgeving radiatorknop aanpassen

Opties

Met name als er veel verschillende radiatorknoppen per kamer zijn, is het handig deze een makkelijk te onthouden naam te geven om bij storingen en lege batterijen snel de juiste knop te vinden.

5
5 stemmen

Active · Laatst bijgewerkt

Reacties

  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭
    Opties

    Ja heel handig. Maar dat kan dus niet.

    En mocht je denken dat Tado dit topic leest en dit soort goede ideeen dan gaat uitvoeren: dat is dus niet zo. Men doet vrijwel niets aan de ontwikkeling van het bestaande systeem, het is wat het is.

  • Plebaan
    Opties

    Mee eens. Een naam geven aan een radiatorknop zou handig zijn en ook de mogelijkheid een datum te geven wanneer je de batterij vervangen hebt. Nu moet ik daar een lijstje van maken omdat blijkt dat niet alle Ladda oplaadbare batterijen even lang meegaan.

  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭
    Opties

    Ja, heel handig.....

  • jp50
    Opties

    Ik Steun het voorstel

  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭
    Opties

    Dat heeft geen zin...

  • ZzMak
    ZzMak
    1 februari aangepast
    Opties
    Kijk eens onder "Instellingen", "Kamer & apparaten". Hier kun je de thermostaten wel een naam / ruimte geven.
    Voorbeeld "CV Raam Rechts", CV Keuken", enz
  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭
    Opties

    Denk er wel aan: een thermostaat een fake ruimte geven (bijv Raam Rechts, Raam Links) gaat er voor zorgen dat je systeem niet meer juist werkt!

    Ruimtes in de configuratie MOETEN overeen komen met de werkelijke ruimtes.

  • ZzMak
    ZzMak
    2 februari aangepast
    Opties
    Ik heb zelf bovenstaande namen toegepast en geen problemen ondervonden. Je kunt voor 1 ruimte dan bepalen of een bepaalde hoek of radiator warmer mag/moet worden
  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭
    Opties

    Joh als jij er gelukkig mee bent dan prima. Maar ga het niet aan anderen aanraden die dan niet snappen waarom het systeem niet goed werkt!