Minimaal openingspercentage radiatorknop / wel of niet moduleren van knoppen vervolg

Opties

Hallo,

Dat is een zaak die van november 2021 is en nog steeds heeft de gebruiker niet de mogelijkheid ZELF te kiezen dat hij een alles of niets regeling krijgt of een modulerende.

Ik lees in een bepaald bericht dat het niet kan aangepast worden, dat vind ik zeer straf, wij kunnen in ruimte raketten aan elkaar koppelen, maar software uitbreiden en klanten een keuze geven van hoe zij hun installatie willen aansturen is onmogelijk. Ik begrijp dat er studies gedaan zijn en dat in moderne installatie de juiste principes zijn de knoppen te laten moduleren. Maar kan TADO nu echt zijn verantwoordelijkheid niet nemen en deze kleine optie toevoegen en zij die het willen gebruiken kunnen het doen, das een vrije keuze. Ik ben zelf plc programmeur, maar een extra knop in de radiatorknop moduleren of niet, programma aanpassen temperatuur bereikt kraan toe. Als er overshoot is zal ik ze wel een 0.5 lager programmeren en dan komt dat wel goed. Liever overshoot dan lange tijd wachten voor het warm is.


TODO wij rekenen op jullie.

2
2 stemmen

Active · Laatst bijgewerkt

Reacties