Mijn home is uit mijn acount verdwenen

Opties
RADHAD
RADHAD
12 januari aangepast in Algemene vragen en opmerkingen

Beste lezer

ik probeer via de Tado chatbot ondersteuning te krijgen over mijn probleem maar die komt er zelf niet uit de bot sluit dan de sessie steeds af waardoor ik ook geen iemand van de support afdeling kan krijgen .


Wat is er aan de hand ?

De Home met de geregistreerde producten zijn uit mijn account verdwenen en ik kan nu niet meer bij.


Via de bot al geprobeerd via Topic nood situatie maar helaas niet gelukt.


misschien dat iemand mijn op deze manier kan helpen


Groet RADHAD

Beste Antwoord

  • RADHAD
    RADHAD
    Antwoord ✓
    Opties

    Probleem is uit eindelijk opgelost via de chat


    Bedankt voor het antwoorden


    Vriendelijke groet


    RADHAD

Antwoorden

  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭
    Opties

    Heb je meerdere mensen toegang gegeven? Bijvoorbeeld vrouw, kinderen, bezoekers?

    Helaas is het probleem met Tado dat iedereen die je toegang geeft om de temperatuur aan te passen meteen ALLES mag, dus ook je configuratie weggooien.

    Als je ZEKER weet dat er dit probleem is, dus niet dat je per ongeluk met een ander mail adres ingelogd bent ofzo, dan kun je met deze website de boel weer opbouwen:


  • RADHAD
    Opties

    Beste


    Nee erzijn geen andere mensen die toegang heeft tot mijn app ( home ) Enige wat ik wel had is dat app crashte op me Iphone maar na App restart werkte hij weer prima en is nooit meer voor gekomen.

    Als ik bv nieuwe home wilt aan maken op mijn bestaande account krijg ik de melding dat een Home al actief is op het adres


    Ik heb zelf het idee dat ik geen toegang meer krijgt tot home wegens een toestemming probleem met rechten ?

    groet


    RADHAD

  • Douwe
    Douwe ✭✭✭
    Opties
    Je kunt maar 1 home per account aanmaken in Tado