Tado maakt geen contact met de CV ketel

Opties

Beste mede Tado gebruikers.

2 Wkn geleden een huis gekocht. Hier is een Tado, slimme meter geinstalleerd.

Toen ik het huis in kwam, deed de thermostaat het gewoon. Een week geleden niet meer. Vervolgens ben ik aan de slag gegaan. Ik heb opnieuw de configuratie uitgevoerd. Daarnaast mijn mobiele telefoon gekoppeld aan de Thermostaat.

Op een of andere manier krijg ik de thermostaat niet aan de praat. Er is al iemand langs geweest om de CV ketel te checken, alles is hier goed.

Doordat ik zelf Tado niet geinstalleerd heb, heb ik er totaal geen verstand van. Wat er erg vervelend is.

Mijn hulpvraag is dan ook, of jullie iemand kennen (installateurs) die langs kunnen komen en verstand hebben van Tado? Want via de digitale weg dit oplossen, is voor mij niet heel gebruiksvriendelijk, daar ik het hele systeem niet ken. En nog een week in de kou zitten, is ook niet mijn ambitie.

Dank voor jullie hulp

Groeten

Antwoorden

  • Herres
    Herres ✭✭✭
    Opties
    Misschien kun je het vragen aan de vorige eigenaar wie het heeft geïnstalleerd. Als je extern hulp wilt vragen is het wel handig om aan te geven in welk gebied je woont.
    Anders zelf de apparatuur één voor één installeren met de installatie wizzards.