Thermostaat wel of niet ook op 20 graden

Opties

Ik heb op alle radiatoren in huis smart knoppen gemonteerd. In de woonkamer hangt de bedrade thermostaat en 3 slimme knoppen op de radiatoren. Het is me niet duidelijk of ik de thermostaat nu ook aan moet zetten (op 20 graden bijv) of niet. Ik heb het idee dat het geen verschil maakt?

Beste Antwoord

  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭
    Antwoord ✓
    Opties

    Verplaats gewoon de knoppen naar de kamer waar nu de thermostaat in zit. Dan verdwijnen die foute kamers vanzelf.

Antwoorden

  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭
    Opties

    Als je de boel goed geconfigureerd hebt wordt de temperatuur in de woonkamer bepaald door (en gemeten door) de thermostaat. Instellen op de knoppen doe je alleen in andere ruimtes.

  • MarkBoot
    Opties

    Is geen antwoord op mijn vraag. Ik heb een thermostaat in de kamer en drie radiatoren met slimme knoppen. Of zeg je dat ik die drie knoppen eraf moet halen? En dan de oude knoppen openzetten en erop zetten?

  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭
    Opties

    Is wel een antwoord op je vraag. Als je in de configuratie, zoals het hoort, 1 kamer aanmaakt en daar de thermostaat en de 3 knoppen in configureert, dan werkt het zoals ik schrijf.

  • MarkBoot
    Opties

    Aaaah. Heb nu 4 "kamers" Dus elke knop apart en de thermostaat apart...... Dus als ik 1 nieuwe kamer maak en deze 4 erin zet moet het werken? Dan veeeeeeel dank! :-)

  • MarkBoot
    Opties

    Rob, dank je! Gelukt. Nu nog wachten op de installateur voor de ketel. Is ermee gestopt. Teveel druk of zo. Ding siste aan alle kanten.......