Airco en vloerverwarming tado

Opties
Goedenavond,

Ik overweeg bij mijn airco een tado airco bediening aan te schaffen.

Ik heb momenteel vv op de beneden verdieping met een tado ST en zoneklep met extra ST in dezelfde ruimte en radiotoren boven met SRK.

Nu wil ik graag met de airco gaan bij verwarmen maar wel ook de vv laten meedraaien op bijvoorbeeld 17 graden. De ST in woonkamer regelt hier de temperatuur en stuurt de ketel aan. Als het door de airco warmer wordt zal de ketel afslaan en ook ze zoneklep sluiten waardoor vv niet meedraait.

Is hier een oplossing voor of heeft iemand een zelfde situatie? Dank alvast voor het meedenken

Groeten

Antwoorden

  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭
    Opties

    In tegenstelling tot wat je zou verwachten zijn de Tado thermostaat en de Tado aircobediening twee volkomen los van elkaar functionerende systemen. Er is totaal geen samenwerking tussen die twee.

  • Mirkamp
    Opties
    Beste Rob,

    Dank voor je reactie. Ik las dit al in oudere berichten maar er is in het product dus weinig veranderd in soft -en hardware?

    Een meerwaarde zie ik nu niet gelijk dan. Heeft iemand een oplossing om dit wel te kunnen realiseren. Er zullen meerdere producten op de markt zijn.

    Alvast bedankt
  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭
    Opties

    Er verandert helemaal niets in Tado software! het is het product zoals het op de markt gezet wordt, en dat is en blijft het. Dwz er worden kleine bugs gefixed, maar totaal nieuwe functionaliteit via automatische upgrades dat komt niet of bijna niet voor.