1 knop om alle radiatoren uit of aan te zetten tot hervatting schema

Opties

Ik wil graag in de app een knop waarmee ik (bv als ik eerder dan gewoonlijk weg ga) alle slimme radiatoren tegelijk op bijv. 16 graden zet en dat de radiatoren het schema weer hervatten op de tijd die ik geprogrammeerd heb. Als ik nu eerder dan volgens het schema de deur uit ga. Moet ik de radiatoren openlaten om mijn familie/collega's die later komen niet in de kou te laten zitten of alle 15 radiatoren stuk voor stuk met de app (of met de hand) lager zetten.

Wij hebben geen centrale thermostaat daar wij op de cv van een gebouw met meerdere appartementen zijn aangesloten.

Door in de app naast de knop van alle radiatoren uitzetten (vorstbeveiliging) een knop te realiseren met daarop alle radiatoren uitzetten tot hervatting schema zou dit probleem oplossen.

1
1 stemmen

Active · Laatst bijgewerkt

Reacties

  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭
    Opties

    Ja wat je eigenlijk moet hebben is een extra toevoeging "tot tijdstip" (optie "tot datum en tijdstip") bij de knop "Afwezig". Als je de status op afwezig zet dan kun je aangevan hoe laat je weer terug komt en dan hervat ie het schema weer.

    Dit is iets wat de klassieke klokthermostaten zoals die van Honeywell al 25 jaar hadden. Maar Tado heeft dat niet.

    Gaan ze er ook niet in maken, hoor. Tado realiseert vrijwel NOOIT iets wat hier op het forum als wens is aangegeven.

  • Andreplusplus
    Andreplusplus ✭✭✭
    2 maart aangepast
    Opties
    Via de Geolocatie tegel Afwezig modus instellen
  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭
    Opties

    Dat zeg ik, maar daar kun je geen eindtijdstip aan hangen maar dat moet je op dat moment zelf weer terug zetten.

    Dat kon met een Honeywell Chronotherm wel.

  • Andreplusplus
    Andreplusplus ✭✭✭
    2 maart aangepast
    Opties
    Dat zei je helemaal niet.
    En Chronotherm: met regeling voor 1 kamer 🤔...
  • Coole_gast
    Opties

    Nee, niet tot een tijdstip wat ik nader moet specificeren maar gewoon als het schema de boel weer oppakt.

  • Coole_gast
    Opties

    Dat kan alleen als mijn collages/familieleden de ap hebben en hun locatie willen delen. iets dat met collega's best gevoelig ligt. Of ik moet er aan denken om een half uurtje voor zij komen de boel weer aan te zetten.