Ketel reageert niet meer op thermostaat

Opties
Afgelopen maandag hebben we de app van Tado geïnstalleerd en gekoppeld. Sindsdien staat de thermostaat op de ingestelde temperatuur van 19, echter springt de ketel niet meer aan. Iemand toevallig enig idee wat er mis is gegaan met het instellen?

Heb de Tado al een keer opnieuw opgestart en de ketel gecontroleerd op druk etc.

Antwoorden

  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭
    Opties

    Hoe kunnen wij nou weten wat jij verkeerd gedaan hebt? Terwijl je verder geen enkele info geeft?

    Probeer het eens opnieuw te installeren via https://tado.com/start

  • Stein2001
    Opties
    Welke info zoekt u? De temperatuur is handmatig ingesteld zonder enige schema's. Er is maar 1 thermostaat aanwezig en deze zit in de woonkamer. Op de ketel is de thermostaat goed aangesloten. Vloerverwarming is ingeschakeld, maar de radiatoren kun je nergens aanklikken? Ik hoor graag wat I meer wilt weten.
  • Douwe
    Douwe ✭✭✭
    Opties
    Gebruik de wizard in de app om de thermostaat te configureren. Alleen aansluiten en koppelen met de app is niet voldoende
  • Stein2001
    Opties
    Thermostaat configureren wil tot het moment dat je het installateursmenu wilt openen. Dan geeft hij fail...
  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭
    Opties

    Probeer het eens opnieuw te installeren via https://tado.com/start

  • Stein2001
    Opties

    Ook geprobeerd, haalt niks uit helaas. Alles opnieuw gedaan. De ketel reageert echter niet...

  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭
    Opties

    Terugsturen dan maar...

  • Stein2001
    Opties

    Dat snap ik, vind het zelf behoorlijk bijzonder dat het altijd gefunctioneerd heeft. Totdat mijn vriendin de app wilde installeren... In mijn opinie kan het defect niet ontstaan door enkel het installeren en configureren van de app...

  • Andreplusplus
    Opties
    Aha, is dat gedaan door via instellingen haar uit te nodigen op haar mail adres, of door 'hetzelfde' te doen als de 1e x bij jezelf?
    Ik zou zeggen, alles verwijderen, opnieuw installeren in 1 app (bridge, thermostaat/ontvanger, knoppen en sensoren per kamer). Als alles weer werkt, dan naar Instellingen, Mensen, +
  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭
    Opties

    Zie je nou wat je doet? je geeft aan dat je een probleem hebt, maar pas na 7 andere antwoorden kom je ineens met de informatie hoe het probleem ontstaan is. En dat het daarvoor werkte.

    Hoe kun je nou verwachten dat andere mensen je probleem oplossen als ze dat helemaal niet weten???