Extra thermostaat als aansturing zoneklep

Opties

Ik heb zowel radiatoren (boven) als vloerverwarming (beneden) in huis. Online vond ik dit artikel. https://support.tado.com/nl/articles/3487152-hoe-kan-tado-verschillende-kamers-aansturen-bij-een-combinatie-van-radiatoren-en-watergebaseerde-vloerverwarming#h_56021019a1.

Ik heb gekozen voor optie drie en heb een zoneventiel op de vloerverwarming beneden geplaatst i.c.m. een extra bedrade thermostaat. Echter krijg ik dit in de app niet ingesteld. Ik kan online vinden dat ik onder de gegevens van een specifieke kamer het meetapparaat zou moeten selecteren. Echter kan ik dit niet selecteren. Wellicht dat ik de twee thermostaten moet samenvoegen in één kamer, ik heb van alles geprobeerd (in gedrukt houden, naam wijzigen naar de andere kamer) maar krijg dit niet voor elkaar. Wie kan mij uit de brand helpen?

Antwoorden

  • Douwe
    Douwe ✭✭✭
    Opties
    De service desk kan dit voor je instellen . Je kunt dit zelf niet voor elkaar krijgen
  • Ronald78
    Opties
    Hoe kom ik jn contact met de servicedesk, ik kan niemand bellen bij tado en een eerdere melding per mail wordt niet beantwoord middels mail of terugbel actie. Ik baal hier stevig van !
  • Douwe
    Douwe ✭✭✭
    14 maart aangepast
    Opties
    Via de chat op www tado.com (de oranje knop)

    Om meettoestel of zone regelaar aam te passen in een kamer, moet je in de app op de pijl naast de naam klikken