Ik krijg de welan verbinding niet ingeschakeld

Opties
Bij P7 kan ik niet op ok duwen, waardoor de welan verbinding niet lukt

Antwoorden

  • Andreplusplus
    Opties
    Wat probeer je, wat wil je bereiken?
  • Sig
    Opties
    De wifi verbinding te herstellen 🙂 tussen de app en thermostaat werkt alles prima, maar de ketel reageert niet
  • Andreplusplus
    Opties
    Je moet ons (vrijwillige medegebruikers, geen tado medewerkers) wel wat informatie geven.
    Bestaande situatie, of nieuwe installatie?
    wat voor ketel, hoe tado geïnstalleerd, welke tado apparaten?
  • Sig
    Opties
    K weet niet wat er allemaal van info nodig is, ik zou denken dat dit zowat standaard op de ketels is🙈
    Het is een Viessmann van 2 jaar oud, waar alles vlotjes verliep tot de batterijen van de Tado thermostaat leeg waren en ik deze vernieuwd heb. Bij het plaatsen van de nieuwe batterijen bleef hij plots warmen, ondanks de gevraagde temperatuur al lang behaald was, maar dat probleem was opgelost. Nu geeft hij op zowel mn Tado app als op de thermostaat aan welke temperatuur ik vraag, maar er is geen reactie van de ketel
  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭
    Opties

    Heb je ook nog dingen gedaan die je nu niet schrijft?

    Zoals "de boel resetten", "de boel opnieuw configureren" of wat dan ook?

    Tado werkt niet met WiFi.

    Heb je de batterijen er wel goed in gedaan? Als je nu op de knop op de thermostaat drukt, komt de temperatuur dan in beeld?

  • Sig
    Opties
    Intussen iemand van Tado zelf aan de lijn gehad. Blijkbaar was het probleem dat hij op D01 stond ipv R01.

    Alvast bedankt voor je poging om hulp te bieden 🙏
  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭
    Opties

    Beetje sneu om een ketel van 2 jaar oud met R01 te besturen, maar wie ben ik...

  • Sig
    Opties
    Hoe bedoel je? (Ik ken er werkelijk niks van)