w.Intercom = i;Aansluiting Tado op Remeha Tzerra M 24C Cw3 met Qsense thermostaat — tado° Community

Aansluiting Tado op Remeha Tzerra M 24C Cw3 met Qsense thermostaat

Goedendag,

nu de winter voorbij is wil ik mijn huidige kamerthermostaat vervangen door die van Tado. Nu twijfel ik welke aansluiting ik moet hebben in de Tado thermostaat.

We hebben een Remeha Tzerra M 24C Cw3 met de Q-sense thermostaat. Nu heb ik begrepen dat een open therm aansluiting anders is dus twijfel ik of ik de + en – aansluiting moet nemen in de Tado thermostaat of anders. Kan iemand me hier over informeren ??

Antwoorden

• Rob2
    Rob2 ✭✭✭

Je moet de boel gewoon configureren via de website

https://tado.com/start

• Oldman47
    12 mei aangepast

en dat is het punt nu juist, ik heb de thermostaat al laten proefdraaien de hele winter en nu kan ik met geen mogelijkheid meer terug om de installatieapp te gebruiken. Tado gaat er nu van uit dat alles werkt. Doet hij ook maar is niet aangesloten op de ketel. De professionele gebruiksaanwijzing geeft dus 2 mogelijkheden al of niet afhankelijk van open therm en tussen die 2 mogelijkheden moet ik nu kiezen, de vraag was dus welke de juiste is. De open therm aansluiting of niet. Beide zijn dus anders.

• Rob2
    Rob2 ✭✭✭

Als je de thermostaat "verwijdert" uit de configuratie kun je die opnieuw doorlopen.

• Dank je, heb nu de installatieprocedure doorlopen en ingesteld. Weet nu wat ik aan moet sluiten en + - was goed zoals ik al vermoedde. Nu heb ik alleen een nieuw probleem gecreëerd, ik moet opnieuw een abonnement nemen, een abonnement wat ik dus al afgesloten had maar nu niet meer gezien wordt. Wordt weer een nieuwe uitdaging, denk ik maar jij bedankt Rob

• Rob2
    Rob2 ✭✭✭

Ik denk dat je de hele configuratie verwijderd hebt ipv alleen de thermostaat zoals ik schreef?

Nu moet je denk ik contact opnemen met de servicedesk (via de chat op de website).