Help! Ben de mijn TADO-configuratie
Door geknoei met het wijzigen van mijn wachtwoord ben ik de toegang tot TADO, mijn TADO-app, en daarmee mijn TADO-configuratie, kwijtgeraakt.
Het onveranderde e-mailadres is natuurlijk onvoldoende!
Graag assistentie of een aanwijzing waar ik assistentie kan krijgen, hansarchie
Antwoorden
-
Contact opnemen met de service desk via de chat op de website1
-
Dank Douwe, ik zal het morgenochtend gaan proberen via de chat!
0 -
Niet gewoon naar app.tado.com, en dan op "wachtwoord vergeten" klikken?0
-
Ik was mijn antwoord kwijt en kon daarna mijn configuratie niet meer zien Eén nieuw paswoord aangevraagd, inloggen gaat, maar mijn configuratie kan ik niet zien. Hans0
-
Hans, ik heb even gekeken of ik een tado account kon vinden op basis van het emailadres dat bij je forum account hoort. En ja, dat account is er en daar staan inderdaad geen tado apparaten in. Het account is leeg. De apparaten zijn ook niet (binnen de afgelopen 30 dagen) uit dit account verwijderd. Ik vermoed dat je apparaten in een ander tado account staan. Misschien heb je een ander email adres gebruikt tijdens registratie?
Als dat niet de oplossing is, dan raad ik aan om contact met support op te nemen (de chat op onze hoofdwebsite) en daarbij ook minimaal 1 tado serienummer door te geven. Dan kunnen ze zien in welk account dat specifieke apparaat staat en je mogelijk een tip geven welk email adres het is.
2 -
Hi Rob, dank voor je antwoord.
Ik had ondertussen ook zelf ontdekt dat mijn forumaccount leeg is. Logisch, want het probleem is begonnen met het feit dat ik mijn originele wachtwoord vergeten was en een nieuw moest kiezen. Mijn account was dus a.h.w. 'splinternieuw'!
Ik had de vraag aan jullie natuurlijk moeten stellen, voordat ik mijn wachtwoord veranderde.
Ik zal je raad volgen (heb ondertussen alle TADO-nummers van mijn huisconfiguratie gefotografeerd).
Nogmaals dank en ik ga vol hoop je raad opvolgen. Hans0 -
Betreft 'Help ik ben mijn configuratie kwijt' van 23/5!
Als reactie op het antwoord van Rob op mijn noodkreet, upload ik hierbij de vijf TADO-onderdelen van mijn configuratie: 1 centrale thermostaat en 4 radiatorthermostaten. Ik hoop dat de info van mijn verloren gegane account gevonden kan worden en daarmee mijn configuratie gered. Met vriendelijke groet,0 -
Je moet dat NIET hier plaatsen maar zoals Rob zei "in de chat op de website".
Haal die foto weg zolang dat nog kan, met deze info kunnen anderen je account kapen.
0 -
En haal ook dat emailadres weg van dit forum0
-
Is gebeurd, dank voor de wijze raad! H.
0