boven verdieping geeft geen reactie op thermostaat beneden - Tado X
Alles is verbonden en al de knoppen op de radiators reageren met de app als ik de temperatuur verander. Maar op de bovenverdieping, als ik daar temperatuur wijzig. Geeft dit niet door aan de thermostaat in de woonkamer. Elk verdiep (beneden en eerste verdiep) heeft een eigen bridge. En alles staat verbonden in de app. Als ik op de beneden verdieping temperatuur aanpas. Geeft dit wel door aan de thermostaat. Wat is er mis?
Beste Antwoord
-
Met andere woorden: loop elke kamer in de app langs, kijk of de zoneregelaar van die kamer inderdaad ingesteld is op de thermostaat.1
Antwoorden
-
Zoneregelaar niet ingesteld neem ik aan. Dan werken de knoppen alleen mechanisch en geven niets door.
1 -
Inderdaad zoneregelaar was in verschillende kamers niet ingesteld. Nu wel. Deze avond de test.
Bedankt voor de reacties.
2 -
Ik heb denk ik hetzelfde probleem: de thermostaat in de kamer (bekabeld aangesloten) bepaalt of de CV aanslaat, de individuele radiatorkranen niet. Hoe stel ik de zoneregelaar in
0 -
Hoe zoneregelaar in stellen:
https://support.tado.com/nl/articles/4689126-hoe-stuurt-tado-verwarmingszones-aan-hoe-kan-ik-de-zoneregelaar-in-een-kamer-wijzigen
0