w.Intercom = i;Tado V3+ thermostaat vastgelopen — tado° Community

Tado V3+ thermostaat vastgelopen

Vanmiddag is mijn Tado V3+ thermostaat vastgelopen.

Ik ondekte dit omdat ie offline was in de app, ik heb op het knopje gedrukt maar er gebeurde niets. Batterijen er even uit gehaald en terug in gedaan en hij deed het weer, dus duidelijk een software crash…

Ik zag van de week al dat de firmware is geupdate naar versie 215.2, een enorme stap in versienummer wat eerst iets van 97.x was ofzo. Dit zal neem ik aan te maken hebben met de nieuwe mogelijkheid om offline schema's te gebruiken.

Zijn er ook anderen die onstabiliteit met die nieuwe versie gezien hebben? Is het mogelijk om een downgrade naar de vorige stabiele versie te vragen als je toch die offline schema's niet gaat gebruiken?

Nu stond de boel nog uit (staat op AFWEZIG) omdat verwarmen nog niet nodig is, maar als dit in de winter gebeurt is het minder leuk want dan blijft de ketel door stoken als ie toevallig crasht met de ketel aan, en dat kost me een hoop geld.

Getagd:

Reacties

  • Douwe
    Douwe Volunteer Moderator
    Ik zou contact opnemen met de servicedesk hierover. Moet zeker gemeld worden
  • Andreplusplus
    Andreplusplus Volunteer Moderator
    Ik heb tot dusver geen problemen. Ook 215.1 op twee thermostaten (en kranen op 215.1)
  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭

    Sinds die reset is ie nog niet gecrashed, maar we moeten het afwachten… daarvoor was dit nooit gebeurd!