Foutmelding lege batterij op thermostaat
Wij hebben in de app de melding batterijen leeg in thermostaat. Nu diverse nieuwe en verschillende merken geplaatst en nog blijft de foutmelding in de app. Als we klikken op laat display knipperen dan knippert er niet. Wie heeft de goede tip voor ons?
Getagd:
0
Antwoorden
-
Even.afwachten, na het plaatsen van de batterijen kan het een half uurtje duren voordat de melding verdwijnt. Tado is geen zaklantaarn.0
-
Beste Douwe we hebben anderhalf uur gewacht en nog dezelfde melding in de app. En het display knippert niet als ik op die tekst klik in de app.0
-
En is de thermostaat nu "offline"? Dan heb je de batterijen er verkeerd-om in gedaan.
0 -
Nee zeker niet, er wordt wel de temperatuur aangegeven als ik op de ronde knop klik.0
-
Als je geen Hi kunt laten knipperen, is de thermostaat niet meer verbonden met de bridge. Je moet hem opnieuw pairen.
https://support.tado.com/nl/articles/3387235-hoe-pair-ik-de-tado-apparaten-met-de-internetbridge0 -
De internet bridge knippert in de meterkast. Dan zou hij actief pairen. Duurt dat lang?0
-
Nee, je moet de pairing modus op de bridge instellen (kan in de app, Instellingen, Kamers & Apparaten, internetbridge, blauwe knop pairing activeren)
Dat duurt 12 uur of totdat je het weer uit zet.
Vervolgens moet je het betreffende apparaat opnieuw pairen. Hierbij nogmaals de link met de uitleg0 -
Het is ons gelukt. Uiteindelijk bleek onze slimme thermostaat in de bijkeuken te hangen en de slimme thermostaat sensor in de woonkamer en die begroette ons hartelijk met HI1